måndag 30 januari 2012

Sjuk, sjukare, död!

Det är precis som å trycka på en knapp, nu då revyn e klar å man slappnar av så blir man sjuk. Mamma har influensa och stämbandsinflammation, pappa har typ flunsa och jag har fått flunsa och en underbar (NOT) uvi på det hela. Å det e ju för att man slappnar av å tillåter, eller kroppen har möjlighet å bli sjuk. Ja det e ju mycket bättre å bli sjuk nu, än under föreställningarna, men det e ju inte kul ändå..... Men exakt så här var det då jag pluggade, man pluggade å pluggade typ 28 h per dygn den sista månaden innan examen å var helt uppe i varv å stressad osv, å i och med att jag satte mig i bilen å åkte hem för lov så blev jag sjuk, eftersom att jag slappnat av. Men hade då gärna fortsatt med revyn ett par helger till, trots att det tar mycket kraft och energi.... I morgon blir det stan, som vanligt då jag e ledig känns det som. Men det innebär också kvalitets tid med älskade syster yster å barnen. På kvällen blir det bio, Hamilton - i nationens intresse, med Markus. Ses ju inte så ofta nu då han flyttat så det blir kul, å det kan vara bra å hitta på något som skingrar alla tankar om vad som sker på lördag ;0) We will see..... Nej nu tror jag fan det blir dusjen å sedan sängen, det känns som om det skulle vara skönt! Ha de på bade! (Idag e jag så lat att det inte blir nå visdomsord...) Puzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar