söndag 15 januari 2012

Slutkörd!

Total urladdning!!!! Alla energireserver e tömda å jag e helt färdig, men ändå på ett positivt sätt! Igår hade vi våran 3:dje föreställning å det inför en fullsmockad sal, inte många stolar lediga där inte! Å publiken var underbar å lättroade, å då dom är med till hundra procent så ger man själv 250% på scenen, å det tömmer alla energireserver man haft. Adrenalinet pumpar konstant i tre timmar och hjärnan går på högvarv och kroppen bara sprudlar. Jag älskar verkligen att stå på scenen! Efter föreställningen fick vi pastasallad å bröd å till dessert fick vi ananaspaj med gräddglass, eller hur var det nu Johanna, Håkan å Joe, visst var vi eniga att det var citronglass....? ;0P Oavsett så var det väldigt gott å väldigt trevligt å vi satt och surrade en bra stund efteråt. Bara älskar detta gänget!!!! <3 Det ger en sådan kick å stå där uppe på scenen, å sedan få spexa med bästa revygänget å få sjunga med underbara musiker, kan det bli bättre? Idag har jag inte gjort ett piss, jo dammsugit å promenerat med doggisarna, utan mest åkt skidor hela dagen. Först skidskytte å sedan sprint, känner mig meget stolt över min insats ;0P Ikväll blir det TIDIG kväll som det känns, behöver sova å hämta igen mig. Fast just nu så önskar jag att jag hade en Stor påse med lakritshjul, fillidutter å blåfiskar framför mig, så jäkla godissugen! Men men....hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar