tisdag 3 januari 2012

Rådjur i trädgården....

Då kan man ju fråga sig varför jag inte besitter någen kriminell ådra, om jag haft det så hade det hängt ett rådjur ute i garaget. Men eftersom jag e så pass ärlig så gör det inte det.... Som jag har jagat dessa rådjur hele hösten, men dom har i 9 fall av 10 lyst med sig frånvaro. Men vad står på gården i morse kl 9, vad står på gården kl 9? Jo en get med två killingar smaskade å åt på buskarna. Det var där som min kriminella ådra saknades och dom sprang iväg då jag öpnnade dörren och sku ta kort på dom. Men e det så dax å komma nu då jakten e slut, ska lova er att nere hos A där det fortfarande e jakt på dom så kommer dom inte å äter av buskarna utanför husknuten! Fan oxå! >:0/ Ja ja...igår hade vi genrep av revyn, å jag kan inte fatta hur det ska gå genomföra en premiär, å att sedan folk ska tycka det är roligt. Vi tycker inget av det e kul nu, men å andra sidan så har vi ju hört skämten 1100 ggr typ. Igår var det ett repotage i LT om revyn http://ltz.se/kulturnoje/kultur/1.4246155-kaxasrevyn-tror-att-det-ordnar-sig, ett jätte bra med bra bilder. Ni får väll klicka er fram för mer bilder. Snart kommer Marcus hit å ska fika, längesedan vi sågs nu, men det har varit så himla mycket med revyn å jobbet (jag har iofs varit ledig nu, men det har liksom rullat på i alla fall). Nu har det gått åtskilliga timmar och Marcus har varit här, å han hade med sig en storbilds tv som jag fick!!!!! Han flyttar ju nu, å då hade han skaffat en ny tv. Min tv var ju x antal år, men inte fan hade jag förväntat å få en tv! Å inte sku han ha något för den, så jag ska bjuda han på middag som tack, e väll det minsta jag kan göra. Tusen tack snälla Marcus :0) Sedan har jag som vanligt skottat snö, men det blev med snöskyffeln eftersom jag iddes inte hämta snöskuven. Det gick bra, men det e inte skönt för ryggen. Nu e det lunch å sedan svida om å åka på dop av sötaste lilla Pellen. Tror det blir slækkarn ikväll, ladda upp för å börja jobba i morgon, har absolut inte lust!! Inte överhuvudtaget! Nu har ännu några timmar gått och det har varit dop, ett jätte fint dop med god mat efteråt. Dom är så fina, syster-ysters familj :0) Nu blir det till å knoppa några timmar innan väckarklockan ringer på halv sex, ööööhhhh så jäkla tidigt. Det e ju 10 dagar sedan klockan ringde så tidigt, så det e väll bäst å pallra sig i säng i tid ikväll! Tjillivippen!
Systers fina familj <3
I klassen (ur revyn)
Skolfröken Eriksson (ur revyn)
Snart påväg ut i sandlådan (ur revyn)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar