lördag 31 december 2011

Happy New year!

Nu är vi inne på sista timmen av 2011, och är snart i början av 2012. Det har väll varit ett händelserikt år kan man säga, och att mitt liv såg väldigt annorlunda ut för 365 dagar sedan. Då var jag i ett dåligt förhållande som var på upphällning, jag hade inte fast jobb och jag hade inte Nino. Idag e jag lycklig singel, men objektet finns där (måste bara våga), jag har fast jobb å familjen på Slottet Morgonstånd har utökats med lilla Nino :0) Under det gångna året har ju också lilla Pellen kommit till världen och så även Eulalia. Hösten blev annorlunda mot andra år eftersom jag jagade var lediga stund, intresset väcktes på nytt å till något stort. Men det var ju inte bara intresset för jakten som ökade på höstkanten, utan också intresset för..... ;0) Jag hoppas att 2012 blir ett ännu bättre år där nära och kära får vara friska och att det blir mer tid för familjen och för jakt, att jag har möjligheten å resa bort å jaga och att jag ska tordas mera vad gäller känslorna. Leva lite mer efter måttot: Man måste våga för att vinna :0) Nu e det 25 minuter kvar av det gamla året, å vi väntar fortfarande på chaffören (som strejkar verkar det som) som sku köra på festen till Migge >:0/ Aningens smått irriterandes! Blir väll till å skåla in nya året på Slottet Morgonstånd då i stället! Skål på er och Gott nytt år! Happy New Year! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar