onsdag 7 december 2011

36 h/dygn?

Om ändå dygnet hade fler timmar, så man fick komma hem å landa eller göra något annat än å jobba. Dessutom så har det ju varit mycket med revyn, att man har inte mer än kommit hem så ska man iväg igen. Å den lilla tiden som varit över så har jag försökt å träna; springa eller promenera med hundarna. Nu ska ni ju inte tro att jag e något träningsfreak, men det e så mycket på jobbet å stojigt å stökigt att det blir enda sättet att koppla bort å rensa hjärnan. Tyvärr så e det fortfarande bitvis snorhalt, så löpningen har skett på löpbandet, vilket egentligen e skittråkigt. Stirra in i en garderobsvägg...... Hur som helst så e vi i fullgång med revyträningen å övar sketcher å sånger, det e ju sjukt mycket å lära sig! Tyvärr e det ju också alltid mörkt då jag kommer hem, så någon rådjursjakt blir det inte. I helgen ska pappa å mamma bort, så jag får se om jag kanske tar med Amos ut å kollar efter älg. Annars så kanske jag ska pröva nå rådjur, men det beror ju helt på vädret. Sitter kanske inte å postar om det blåser snöstorm 25 m/sek. Önskar att det fanns nå mer å jaga, att man hade möjligheten. Jag kan ju inte gärna jaga hare ensam, å inte heller grytjakt, jag kan ju vaka på räv, men det blir liksom inte detsamma.... I morgon ska jag hjälpa till å servera på Guld Galan på bygdegården, å på fredag blir det UTGÅNG! Ska vara hos bästa Anna innan å sedan blir'e ;0) Men ska ju inte sticka under stolen med att jag gärna sku va någonannanstans.... ;0P Men tror ändå det kommer å bli skitkul, hoppas jag bara e frisk... de senaste två åren har jag varit sjuk just denna helgen, håller tummarna för att jag e frisk! Hej hopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar