måndag 19 december 2011

Nu har dom ockuperat frysen igen!!!! >:0/


Pingviner i frysen, igen! Hade feber igår kväll så jag var hemma idag å kurerade mig, å hade inte alls brådis upp ur sängen utan såg fram emot en lugn morgon med te och ipren ;0) Jo hej du att det blev så.....sku hämta en franskskiva till frukost i frysen, å då hade det flyttat in ett gäng pingviner i frysen! Dörren hade stått lite lite på glänt under natten och därför hade det blivit ett cm tjockt islager i hela frysen, å eftersom den drar sjukt mycket ström om det e mycket is så var det bara å avfrosta den....suck! Lyckades tillslut mota ut pingvinerna och kunde sätta in allt igen, men det kostade på krafterna ska jag lova. Så förutom det så har jag inte gjort så mycket idag, jo jag klädde granen nu ikväll. Lite tidigt kan tyckas, men i morgon, på onsdag å på torsdag e det revy, på fredag e det grötkväll hos mor å far med Gunnar, Majlis å bästa Johanna, å på lördag e det ju julafton! :0) Men sedan e det ju nyår, å just nu ser jag inte fram emot det nå mycket. Det e ju inte det att jag inte e bjuden någonstans, men det e ju det med PARmiddagar. Jag vill inte gå på sådana....kan inte NÅGON komma med något bättre förslag? Alltså det e super snällt att bjuda mig å det kan säkert bli kul, men ensam singel bland paren e inte alltid då kul....will see! Sedan har jag satt älskade lilla Fixen på slankekur å extra motion, stackare! Indrag på kalorier å ut å röra sig ÄNNU mer. Det e som en av mina alldra bästaste vänner Jess sa att även om jag vet att han får mindre kaloririk mat å mer motion så vet ju inte andra det som ser han å tycker nog jag e en förfärlig "mamma". Mammas älskade lilla gubbe" <3 I morgon bler det julgodisbak hos syster yster å lilla Pellen, ska bli så kul!!!! Hoppas jag bara orkar, men det finns ju alltid ipren! :0P C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar