fredag 2 december 2011

Energistopp!

Idag har det verkligen varit en dag då man önskar att man inte stigit upp, i alla fall inte fram till tre! Kom på jobbet i morse å det e två personal förlite, vilket e helt ohållbart. Dessutom hade ingen ansvarig bokat dagen innan, så jag fick ägna morgonen åt å jaga folk som kunde jobba. Ringde dessutom fel å väckte en tant som blev skitsur å inte hade förståelse för att jag ringt fel. Fick sådan lust å be henne fara åt #%6&*/#!&%, men var vuxen nog å inte göra det. Fick tag i en som kom, tack Jenny, å sedan ringde jag chefen å hade en lång diskussion med henne om detta. Hoppas jag inte får sparken ;0) I och med att morgonen blev som den blev fick Li ha alla barnen själva 1 h, du e superbra Li, å så var all energi borta som sku ha räckt fram till två. Tur man har underbara arbetskamrater att stödja sig mot å som kan ta över då tålamodet tryter. När jag kom hem så kom bästa Anna å fikade och surrade i flera timmar. Eftersom det e så halt ute å eftersom jag inte tänkt ta risken att bryta benen så åkte jag ner till mamma och pappa å sprang på löpbandet. Inte helt detsamma som att springa ute, men det var skönt att få röra på sig. Kl sex var det revyträning, blir intensivt nu framöver, och det e så himla kul å det blir många skratt! I morgon är det tänkt att det blir jakt, men det är också tänkt att det ska bli snöstorm och blåsa upp till 20 m/sek. Så vi får se! Nu ska jag ta å beställa halsband som lyser till hundarna så dom syns i mörkret om dom lullar sig ner på vägen, som idag.....Hrmf! >:0/ C ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar