måndag 20 februari 2012

Det är ingen konst att måla.... ;0)

Måndag kväll å jag sitter å kollar på iq-befriad tv (Big-brother) å målar naglarna ;0) Så här snygga naglar har jag aldrig haft!!! Igår var jag inte ett dugg på bättre humör, men jag och pappa åkte iväg och skulle köra upp ved-spåret, men det var inte så lätt. Det var sjukt mycket snö i skogen, steg av skotern och sjönk ner till höfterna.... Vi körde fast med skotern x-antal gånger men fick lös den, men tillslut satte vi oss fast så regält och ringde till Gunnar. Å av en ren slump var han bara 200 m därifrån så han kom å hjälpte oss loss. Sedan fin åkte vi runt lite, men nå särskilt fint var det inte, för det blåste småspik. Kom hem och spelade yatzy innan jag åkte hem till mig å inte gjorde något...eller jo jag sorterade en MASSA papper, började å bli fullt i skrivbordslådan ;0) Idag målade jag det sista (nästan i alla fall) på väggmålningen på dagis, å det blev jätte bra. Jag e nöjd å alla andra e nöjd, så då måste det ju vara bra :0) Kolla bilderna och bedöm själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar