torsdag 16 februari 2012

Överkörd grävling!

Om någon undrar hur en överkörd grevling känner sig så kan den fråga mig, för det vet jag!!! Och det av den anledningen att jag mår som en sådan; ont, kräk, grinar, ont å mer ont. Om jag säget att det finns tillfällen då jag önskar att jag var kille....då förstår säkert de flesta vad jag menar. Men ja...det kan ju vara magsjuka också, skulle ju inte vara ovanligt för å vara mig eftersom att jag får magsjuka bara det passerar utanför brevlådan.... Jag hoppas att det inte e det eftersom B-M å söta Kajsa var hit å fikade tidigare. Jag var inte alls på nå humör för nå besök (av naturliga själ som sagt var) men det var jätte trevligt och vi surrade en massa. Dokk gillar inte hundarna att jag har besök, även fast att dom e översociala, men det stjäl ju uppmärksamheten från dom :0) Så Nino har sprungit ut å in säkert 150 ggr känns det som, å Fixen kan inte ligga ner å slappna av. Så folk tror ju att dom e så speedade hela tiden, men det e dom inte, utan för det mesta så ligger dom å slappar eller leker med varandra. Men...när jag pratar i telefonen så blir dom som iglar på en, eftersom att då stjäl ju telefonen all uppmärksamhet. Dom e söta mina små änglar! <3 Sedan var jag ju på möte å diskuterade lite framtidsplaner kan man säga. Det ska bli spännande å se vad det blir av det, men det känns som det kan bli bra! Ni får veta mer sedan ;0) Nä nu blir det till å slå igen mina två blå å hoppas på å slippa upp i natt! God natt folkens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar