fredag 10 februari 2012

En trevlig middag och blädderblocksmöte!

Fredag em å HELG!!!! Har idag ägnat dagen åt blädderblocksmöte i Åre på Holliday club med jobbet. För att vara ärlig så även om det är bra å viktigt så avskyr jag sådana dagar eftersom det bara blir korvstoppning å man ska skriva på blädderblock å redovisa, skriva på blädderblock å redovisa osv..... Nödvändiga men skiiiit tråkiga, jag gillar ju iofs inte möten överhuvudtaget! Nästan alla åkte upp igår kväll och hade lite "friskvård" och bowlade eller badade å så sov de över där, men mamma, jag å Inger åkte upp i morse. Jag hade nämligen betydligt trevligare saker för mig igår än å bada, jag var och åt middag på Sir Winston med jätte trevligt sällskap. Längesedan jag var på en så roande, underhållande och trevlig middag, med många glada skratt, samtidigt som man kan föra ett intelligent och vuxet samtal. Det blev supergod oxfilétoast till middag (bättre än torsken dom fått i Åre, ha ha ;0P) å sedan bara en kopp kaffe eftersom vi var proppmätta. Satt kvar å pratade å skrattade i nästan 4 h, å det var lättsamt å framför allt trevligt och jag var inte hemma förän strax efter midnatt. Tusen tack för en jätte trevlig kväll! ;0) Så jag fick leva på gårdags- kvällen idag då det var som tråkigast. I helgen blir det lugnt, ska kanske till Johanna i morgon på ff ;0P och sedan blir det till å göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Vilket förhoppningsvis (om knät tillåter tyngre belastning) innefattar en lång promenad eller en löptur, troligen en promenad för å inte påfresta knät (För er som missat det så krånglar ledbanden ibland). Nu blir det till å dyka djupare ner i påsen med godis på bordet... men en sak som e konstigt......man köper ju bara godis (smågodis) som man tycker e gott, varför blir det då alltid de äckligaste godisarna kvar i botten på påsen??? Som avslutning vill jag sända en varm tanke till vänner å anhöriga till de två unga killarna som drunknade på Landösjön igår kväll efter att ha kört genom isen med skotrarna. Jag kände ingen av dom, men oavsett så är det FRUKTANSVÄRT det som hänt! R.I.P! Så kör försiktigt alla skoterförare där ute och isarna är inte ett dugg pålitliga i år, var rädda om er och varandra! Kramar <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar