fredag 16 oktober 2009

En helt oki dag!

Idag hadde jeg åpningen i barnehagen, så det var at pille seg opp kvart i sex å dra ned på jobb. Men ettersom jeg ikke jobbet lengre en til kl 13.15 så gikk dagen ganske fort, å siden jeg vart på butikken så drog jeg hjem til mamma å satt å surret med ho om jobbet. Jeg har jo taushetsplikt på jobben, men ettersom mamma å jobber der så kan vi prate om jobben hjemme da vi er ensomme. Det er veldigt bra å ha noen å bolle tankene med om saker som skjer der å om barnen å om det er noe problem der på jobben. Ønsker bare att alle der gjorde det man skall....klarer man ikke det så kanske man skall slutte å slippe frem noen an. Det eneste som mangler er at noen faktiskt sier ifra at dette funker ikke lengre, vi orker ikke jobbe dubbelt. Jeg synes det er fryktelig uansvarligt å utsette hele virksomheten for slikt, dessuten er best føre dato utgånget for lenge siden. Uff, jeg blir så irritert! Halv fyre hvar jeg hjemme her å fikk noe smerre rykk å begynte med den store husvasken. Det går veldig grett bare man begynt, å faktiskt så går det lettere på em å vaske. Hvorfor? Jo for at på fm da man våkner å kommer på at man sku vaske så er det så uinspirerende å da man vell begynt så finnes det jo tusen andre saker å gjøre, som surfe litt på nettet, prate i telefonen eller noe ant kul. Men kjem man hjem etter jobben, så vill man ha det klart fortest muligt så det er bare å krype ned i en renbeddet seng da man skall sove. Dessverre får jeg sove der ensom i natt å, elsklingen skall jakte i Hara i morgen å kjem ikke hit forenn ut på ettermiddagen. Å på kvelden skall vi på dans, å jeg fullkomligt elsker å gå på dans med han. Jeg trenger knappast å si hvorfor ettersom jeg sagt det femhundre elva gånger, jeg bare nyter av det! Når jeg nesten var klar med husvasken å bare hadde oppvasken (det verste kvar) kom Christin på kaffebesøk. Vi surret medan jeg tok oppvasken å siden satte vi oss å drakk kaffe å spiste kanelboller å hennes "hjemmebakte" delicatoboller ;0) Siden ho reist hjem plukket jeg unden det siste, pusset tennene å krøp opp i sofaen å tittet på "Morden i Midsomer". Uff, der sku jeg virkelig ikke ville bo, for det skjer forferdligt mye mord der, å det virker gå mye løst folk der. Nei det virker jo direkt verre å bo der enn å bo i visse deler av stan! Nu skall jeg file litt mer på invitasjonene til årets fest på Slottet Morgonstånd! Shuva ratri!

"Här går man och städar och skurar och tvättar och till sist så stryker man väl med..." / Okänd

"Det jobbigaste med det här jobbet är de man ska jobba åt, för de är så jobbiga" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar