torsdag 29 oktober 2009

Shopping!

Igår var jeg i byen på shopping, å brente litt formye penger. Men jeg brukte dem på ting som jeg lenge trengt å som er nødvendigt. Glødlamper, en takfläkt før at kunne transportere varme fra kaminen opp på overvåningen, fuglemat holdere, mat, grisører til prinsen, lamper til bilen m.m. Men først var jeg å åt lunsj med Ellinor, en fantastisk tjej tillika min frisør. 45 minuters lunsj gikk så fort. Det er virkelig ikke bare en myt at ens frisør er en av dei personer som veit mest om en. Før med Ellinor kan man snakke med allt, å er så bra å bolle tanker med. Håper vi kan ses noen dag utenfor jobbet å fika eller så. -Hør av deg i så fall Ellinor :0) På kvelden spikket jeg mæler til nettingen på hundgården tils fingrene var blåe. Siden kom pappa å hjelpte med sette opp fläkten å skrue på gångjärnen til mitt nøkleskap som jeg snekret. Men det er ikke heilt klart, så jeg legger ut en bild da det er klart. Idag fikk jeg litt sovmorgen før jeg begynte ikke forenn halv elve. Kl 9 kom Christin å Anna hit en sving på et kopp kaffe, de hadde vært å tittet på et hus åt Christin. Men trur ikke det blir noen affär, er ganske skruttet hus. Det var kortdag på jobben idag, så jeg var hjemme kvart på fyre å var nødt til å ta rett på disken som aldrig forsvant av seg selv.....merkeligt.... :0/ Har fyrt opp i ovnen, makaronipuddingen står i ugnen å nu venter vi bare på at elsklingen skall komme hjem! Har savnet han så innerligt mye! Vi skall på dans ikveld, å først er det obligatoriskt fika, ikveld hos Markus. Ha de på bade!

"If men liked shopping, they'd call it research" / Cynthia Nelms

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar