onsdag 28 oktober 2009

Regntung dag!

Idag har det egentlig ikke varit nån bra dag, hela dagen har varit tung. Trots at det har varit kjempe lite barn i barnehagen idag, så kjennes det som om jeg gjennomgått et tredje verdenskrig. Orket ikke noe da jeg kom hjem kl fem etter stengning idag, varmte på maten å satte meg i sofaen med lille vovven, men vi blei litt uvenner ettersom han ikke kunde fokusere på noe ant enn min mat å jeg hadde ikke noen lyst å spleise maten. Dessuten hadde han allerede spist middag. Prøvde å prate med elsklingen flere ganger, men täckningen der opp er verdiløs så det gikk liksom ikke så bra, vilket ikke bedret på mitt humør. Tog en laaaaaang dusj for å bli på litt bedre humør, men det hjelpte ikke noe særlig det heller. Jeg har det så himla bra med bra venner, verdens beste familie å verdens mest underbare kjæreste. Men det er så mye endå som snurrer rundt i hodet på meg. Bland annet dette med "griskrim" vaccinet/influensevaccinet, skall jeg eller skall jeg ikke? Jeg veit at min elskede lillasøster vill at jeg skall ta den, mamma å pappa skall ta den. Å det er jo for at ho skall ha en bebie i januari. Å jeg vill jo ikke at den skall bli syk, men det kjennes så gruvsamt å ta vaccinet. Hva er å hur stark er bivirkningene? Veit dom som har blitt kjempe syke etter å ha tatt vaccinet, som en bivirkning. Men hva gir det for bivirkninger på sikt? Siden er det jo det at skall jeg jobber mer i barnehagen så er det ennå mer trykk på at vi som jobber bør ta det ettersom det er så mange små som ikke får ta vaccinet pga aldern. Så jeg slits mellom å ta det å ikke å ta det, vill jo ikke at om jeg ikke tar det så blir det et hinder å treffe bebien, for då må jeg jo selvsagt ta det. Men det er et tag kvar dit så jeg har litt å fundere på. Håper på å snart få prate med elsklingen, om det nu går pga mottagningen. I morgen er jeg nesten helt fri så jeg skall in til byen å handle litt småting.

"Den beste måten å slanke seg på er å få influensa og ta en tur til Egypt" / Roz Lawrence

"Världskrig nummer 3 blir ett nummer för stort för oss alla" / Hans-Horst Skupy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar