måndag 26 oktober 2009

Kærlighet å piroger!

Det er så godt å våkne i Lennarts favn, å jeg kan virkelig tenke meg han som sambo. Mitt liv sku ikke være detsamme uten han. Han er allerede en del av mitt liv, en veldig viktig del av mitt liv. Vet at det er tidlig, men vi har snakket om å flytte sammen, vi er jo uansett bare på det ene eller andre stedet. Han skall leie ut leiligheten i andre hånd til å begynne med, å så får vi ta det derfra. Jeg har ikke følt så her sterkt tidligere. Jeg å S snakket om å flytte sammen, men det blei av nien grunn ikke av. Men siden så har det ikke vært aktuellt, ikke i det hele tatt. Var hos Annika från morgenen, å vi har begynt å røre vid det som skjedde under skoletiden, å det er jobbigt, veldig jobbigt! Men jeg må igjennom det for å kunne legge det bak meg. Halv elve begynte jeg i barnehagen, å møts av verdens herligeste smil av noen av verdens sjarmerendes unge. Det er ho jenta, lille prinsessen, som jeg fortalt om tidligere. Ho er bare så go! Så søte barn skall jeg å Lennart ha en dag ;0) Når jeg sluttet kl fyre så hentet jeg Lill Prinsen i barnehagen å reiste hjem å bakade/lagade piroger med kjøttdeigfylling å vegfylling. Siden var det foreldremøte, å så var det hjem å bare å bite sammen å betale regningene, men denne mån gikk det faktiskt i plus :0) Ikke mye, men det gikk i plus. Snart kjem Lennart hjem, han har jobbet over for at han skall slutte tidligere i morgen. Han, Micke, Leif å Rolf skall til Dorotea i tre dager å jakte hare å fugle. Blir tomt uten han, har jo vant meg at han skall være her i nærheten. Siden han spist å vi surret litt så blir det nok kojen å sussa, er en dag i morgen å. Bonsoir!

Varför håller kära personer varandra i handen så ofta?
"De vill vara säkra på att deras ringar inte trillar av eftersom de betalade en hel del pengar för dem."Gavin, 8 år


"Maten är ett viktigt element i en balanserad diet" / Fran Lebowitz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar