torsdag 15 oktober 2009

Lengsel, mareritt og prinsessor!


Ååååhhhh vad jeg savner Lennarth! Han har varit borte i bare to dager, å jeg savner han kjempe mye. Jeg hadde et mareritt i natt, å idag har jeg hatt massevis av hjernspøkelser! Blei visst missoppfattelser da jeg messet med en venninne, ikke mellom ho å meg, men jeg håper det ordnet seg. Snakket med elsklingen nå da jeg kom hjem, å han var litt krasslig å hadde gådt å lagt seg. Hadde villet vært der å pysslet om han å holdt om han. Håper jeg får sovne i favnen hans i morgen natt! Det der er veldig rart/konstigt, vi har vært sammen i 1,5 mån å jeg har allerede vant meg vid å ha han sovendes vid min side, vant meg så mye så at jeg sover dårligere om han ikke er der. Jeg har virkelig ikke følt så her tidligere, det føles så bra! Igår våknet jeg på Lennarths side, som var tom, av sengen med Fixen sovende bredvid meg å solen lyste i øyene på meg. Halv ti sku jeg hente bestemor for ho sku på shoppingtur til Krokom. Etter at ho shoppet loss på blomsterbutikken (jeg å fikk ei blomme) bar det av på Klädax. Å bestemor er ingen som går å sløtittar, nei nei.... der er det bare å gå rett in, ta hva ho sku ha, betale å gå ut. Två bukser, 4 par knestrumper var betalt å klart på 5 min..... wow! Jeg jobbet mellom halv ett å halv fem, å det var lugnt. Vi var mest ute, trur barn mår bra av å være ute. Direkt da jeg sluttet så drog jeg å pappa på Jarwalls for å jakte på rådyr. Å kavrt i sex: PANG! Så låg det en rådyr bukk der. Det var pappa som skjøt, for jeg hadde bare aim pointen å det var for langt for å skyte med den. Max var livredd bukken da vi kom hjem med den, men han tuffet til seg under slaktningen så da han kom in var han mer rød av blod enn vit. På kvelden så kom Lena hit, å vi har ikke snakket på to mån......det kjentes bra, men jeg vet ikke hva som skjer här nest. Det var godt å få snakke om det å hvorfor, så tiden får vell utvise her nest. Idag har jeg vært på jobb i barnehagen, å det har gått bra. Det er en liten jente der som er søt som ei dukke, å er en riktig liten prinsesse. Man smelter bare av å se på ho. Man kan ikke va arg om ho gir en det smilet. Vi bakte eplepai med 5 åringen på formiddagen å så var vi ute etter lunsj. Väl hjemme blei det ikke så mye, ryddet litt på soverommet, tände opp i kaminen å så bare slakket. I morgen er det fredag så jeg jobber bare til kl ett :0) Nu skal jeg fika lite innen jeg skall si god natt til elsklingen! A kwana lafiya!

Hur får man kärleken att vara?
"Älska i stället för att gå till jobbet." Dick, 7 år

"Nu går vi ut och jagar som hungriga rådjur" / Christer Abrahamsson

"Varför slutar alla kannibalsagor med: "... och så fick han kungariket och halva prinsessan?" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar