torsdag 1 oktober 2009

Bilder fra helgen!

Idag er det den 1 oktober, å i morse var det frost å solsken, en perfekt dag for å jakte på. Men jeg begynner kl 15 på jobb å så må jeg pakke infor i morgen da vi drar til Linkøping. Han kom jo hit i tirsdags, å da bare slappet vi ettersom vi båda var ganske trøtte etter en dag på jobben. Igår så fyllde ha jo år, 25 år :0), så etter jobben blåste jeg in til byen å shoppet en gave, et halsband med et silversmycke på, inget merkverdigt, men en gave i alla fall. Siden var jeg til Annika, å det føles som at nu er vi klar for å ta neste steg i samtalen, å det kjennes bra. Men det har tatt to år å komme hit, det er en lång tid, men det kjennes bra! Kjappt hjem å jeg å Lennart kom neste samtidigt, så vi fixet tårtan innen mamma å pappa kom å fikade å grattade. Men pappa fick utryckning på jobben så dei var nødt til å dra nesten direkt etter fikat, så vi la oss tidigt å låg lenge å surrade om livet å dess vessentligheter. Var på skytebanen nu på morgenen, men det gikk ikke alls som jeg forventet, det gikk as dårligt enligt meg, men enligt Lennart så hadde jeg gjort feil i både anlegg å stød. Sku visst bruke skytebenk nu, å det skjønte vell ikke jeg.... så nu skall jeg opp igjen å sjå om det går bedre. Skall å prøve å legge ut noen bilder fra helgen, fikk det ikke til sist gang. Sayonara!

"Att fira födelsedagar är sunt. Statistiken visar att de som firar flest födelsedagar också är de som lever längst" / Father Larry Lorenzoni

Emil å Fixen busar i vardagsrommet!

Emil leker med fotoapparatet å fanger Markus som spiser!

Elsklingen er mätt etter en underbar middagen!




Grabbarna Grus inspekterer hund GPS-n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar