måndag 28 september 2009

En bra helg trots terror!

Idag har første snøn kommet, å det er så kallt! Takk å lov har den ikke lagt seg, å jeg gruer meg for at vintern skall komme så tidlig. Fast egentlig så ser det jo ut til å bli en bra førvinter med tanke på att jeg har Lennart, men det igår (førrgår) gør meg litt trist. Ikke for at det påvirker forholdet mellom han å meg, uten for at ho bare orker bry seg. Ho tjener jo ikke noe som helst på å holde på slik! Vi visste vell egentlig at det sku bli en reaksjon ettersom flere av hennes venner var på dansen i fredags. Vi hadde det kjempe mysigt med middag sammen med Emil å Marcus innen vi drog på Furan, å det var så mysigt å vare dær sammen med Lennart å danse å vite at han er min å at jeg får bli med han hjem, å som jeg sa slippe alle spørsmålen om nær, var å hur. Vi bugget ganske mye, å det gikk bra, veldig bra før å være oppriktig. Siden så danset vi såklart lugnt å, å han danser som en Gud, han er så underbar. Danset med Look alike`n, å han var da så pratig å på bra humør, snygg, veldig snygg, men det er ikke som med Lennart. Den følelsen er spesiell :0) Som dere redan vet så tok det hus i helvete å exet hans sms terrade oss resten av helgen, at ho ikke gir seg. Om ho vill ha tilbake han, hvorfor da bete seg som en idiot? Da vill han vell absolut ikke ha tilbake ho. Nu vill han vell ikke det uansett, men teoretiskt sett. På lørdagen så var vi ute først med Mickes (Emils pappa) støvare å jagade hare, å siden på em jaktet vi med Fifi, drevern. Men fikk ikke opp noe. Vi var siden ute en tur med Fixen å såg etter ender, men fant ikke en :0( Påkvelden så sku vi lage mat å myse, men sku bare forvi Stig en tur (Stig ska bli med å jakte til helgen), etter tre timer kom vi därifrån....Da var mitt blodsukker typ 0,000001 så jeg var måttligt irritert, men etter litt mat så ordnet det til seg :0) Men Stig hadde en kjempe koselig hytte, timmret med en masse oppstoppede dyr, gamle feller å en enorm peis muret med sjøstein. Neste morgen så gikk Lennart en tur med Axxes for å se etter elg, å jeg gikk med Fixen å såg etter skogsfugl. Lennart holdt på bli over sprungen av ei kvige, men jeg å Fixen såg ikke ett liv. Siden skøyt vi in geværen innen vi drog hit å spiste middag hos mor å far å slappet resten av kvelden. Igår var det jobb hele dagen, å dessverre så kunde vi ikke sove sammen, for jeg sku på buggkurs å han sku feire sin bursdag litt i førskott med dem på jobbet. Men nu ikveld kjem han, han er på vei hit nu :0) Jeg å pappa har vært å jaktet duer nu på kvelden, men dei slog ikke, så vi fikk gå tomhendte hjem, men... we will be back! I morgen fyller Lennart 25, lammkøtt ;0), så da skall jeg kjøpe en gave (skall til byen på dagen etter jobb) å bake en bløtkake/tårta å på kvelden da han kjem hit etter jobb så kjem mamma å pappa å fikar. Nu skall jeg legge på litt mer ved i ovnen så det er varmt tils han kjem, han har jo vært ute å jobbet hele dagen. Shevbash!


"Har du lagt märke till att barn som kan leka i timtal i snön börjar "frysa ihjäl" efter fem minuters snöskottning?" / Okänd


"Bevingade ord: mås, duva, hök" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar