torsdag 24 september 2009

Et underbart våknende!

Våknet i Lennarts famn i morges, å det var så godt å bare ligge å halvslumre, lyssne på hans sovende, lugne andetag å regnet som dugget mot plåttaket. Dessverre var vi nødt til å stå opp for å dra på jobb, å ikveld ses vi ikke :0( Han sluttet for helgen idag, dei jobber in fredagen, så han drog til Brunflo for han sku klippe seg å for han sku jobbe litt hjemme på gården i morgen med litt taklägging på et gammelt sommerfjøs. Men i morgen ses vi igjen :0D Var så himla trøtt i dag på jobben, hadde bare lyst å sove! Men jeg å Christin poppet for heile skolen meden vi lagde maten, vegetarisk pastasås. Men nesten ingen åt, det er sjelden det passer, ungene er så kresne, å man blir så less ettersom man lagt ned så mye tid på å lage maten. Etter at vi støket undan så tog vi en friskvårdstur å besøkte Christin, ho hadde fått til det fint! Hjemme hos mor å far däckade jeg i sofen frem tils det var mat å siden drog jeg å pappa hjem til meg å grävde ned å cementerte fast furuträdet som jeg skall ha som fågelmat hengere i vinter. Vi skruet å fast vannslangs-holderen som ramlet ned. Takk elskede pappa! Da jeg å prinsen kom in satte vi på en vaskemaskin å hengte opp litt nyvaksede å bløte å halv bløte klær fremfor kaminen så dei torker tils i morgen. Siden var det bare å ta i tu med det som ikke er så kul, å betale regningene, sukk! Men det må gjøres, å hvorfor kjem alle regniger samme mån? Hur som helst så gikk det ihop denne mån også. Siden satt jeg å fikklet å tittet litt på min nye kamera som kom idag, bra med en egen! Å i morgen etter jobben så kommer pappa med Fixen til Änge å så drar jeg direkt etter jobben til Brunflo. Vi skall på dans på Furan på kvelden, men Marcus å Emil ska komma å spise først. Det skall bli trevligt! Nei nu må jeg henge mer tvätt å pakke! Watx'!

"Hvis Gud hadde villet at vi skulle være nudister, ville vi vært født uten klær" / Leonard Lyons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar