måndag 14 september 2009

En skjönn kjensle! :0)

Oppe tidligt i morges for å dra på jobb, for å jobbe som resturang sjef....eller sjef å sjef, eller resturang å resturang, jobbet i köket på skolan i Änge. Trots att det var mange special kosteridag så gikk det bra. Det er mye å tenke på, å det blir jo litt svårere da jeg bare går omkring å smiler å soser å tenker på Lennart. Men selvsagt så får jeg å en del gjort, å kl 14.00 så sluttet jeg å drog till Östersund der jeg sku på studiesirkel, 5 gangen. Jeg syntes det var så fin å underbar dag idag så jeg kjöpte med meg is/glass dit, bare for jeg var så glad. Snakket med Lennart flere ganger, får bare ikke nok, å det er en skjönn kjensle! Skall dit på onsdag, jippie! Etter studiesirkelen så drog jeg till min elskede lilla söster for å spise middag å titte på hennes mage! Jeg er så glad for hennes skyll, ho er så verdt det! Trur jeg kjem til å väre der å "sytte" da bebien kjem, men den ankommer ikke forenn i slutten av januari. Nu siden er det bugg-kurs, så jeg skall möte Markus der. Skall bli kul å läre seg nye turer, men som sagt var så er jeg till ofokusert for tiden! Nu skall jeg vare sosial med min käre syster, så det blir ikke noe ordspråk/ordtak i kveld! Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar