lördag 12 september 2009

Underbar kjäreste!

Når man er forelsket å helt i det blå, er det ikke alltid så lett å huske å oppdatere bloggen. Men jeg får sammenfatta dei seneste dagene. I tirs kveld var jeg å Fixen til Järpen å besøkte Lennart på hans jobb. Vi stannet kvar der tils neste morgen, å fy fan hvilken morgen!!! Våknet med ganske høg feber, å så fort jeg rørte meg holdt jeg på kaste opp, tett i näsan, ørene å halsen kjentes heilt igjen svullen. Han fikk hjelpe meg tilbake til sengen igjen, å der låg jeg å frøs som en gris, trots at det var 26 grader i husvagnen. Han gikk å jobbet å kom med jevne mellomrom å tittet til meg. Lite ut på dagen hadde febern gått ned så pass så jeg kunde kjøre hjem, men hjemme dekket jeg å sov enda tils kvelden. Neste morgen var ikke så mye bedre, men jeg kom meg på føter i alla fall å kunde reise til Annika. Siden var det hjem å sove! Hadde i et vagt øyeblikk lovet å være sjåfør til gjestene som mamma å pappa hadde på middag, men hadde nok helst legat å sovet. I går morges reiste jeg til Brunflo å til Lennart, å siden drog vi ut å skøyt en hel del, på pappfigurer! Fikk prøve på å skyte med skytkäpp, å det gikk super bra. Bare litt svårt å koncentrere seg da man har en så underbar kjæreste hos seg! Siden skøyt vi en helt bunch av lerduvor, å det gikk faktiskt mye bedre en jeg ventet meg. Men fikk bra tips av han, men jeg har jo ikke en sjanse mot en som vunnet SM guld! :0) Siden vi var klar med det drog vi hjem til meg, jeg kjørte litt innen, for han sku in på butikken, å da han kom hit hadde han med seg et helt fang av roser!!! Han er jo bare heilt underbar! Så gla i han! PÅ kvelden var det middag hos mor å far, å mine sysken var å der. Lennart gikk rett hjem hos mamma å pappa, å spec hos pappa, for dei snakket jakt å hunder heile kvelden! Så gla det gikk bra! Hjemme gikk vi å la oss ganske tidligt, for det hadde vært en bra å hendelserik dag. Tidligt nu på morgenen reiste han hjem tilbake, for dei i jaktlaget sku skyte på elgbanen, å da sku han å være med. Nu ser jeg han dessverre ikke forenn på ons, å hur det skall gå veit jeg ikke, for jeg savner han allerede! :0) På formiddagen idag var jeg å pappa å Fixen å Max å plukket sopp, vi fikk sikkert 25 liter. Men Max hatet utflykten å stod bare å skaket, stakkarn! Nu skall jeg snart ivei på jobb, jobber med Kennet idag, å det er bra, for vi jobber bra sammen! Adios!

"Det doftar alltid av den som skänker bort rosor" / Okänd

"Det är tur att vi har gravitation, för annars skulle fåglar som dog stanna kvar i skyn och förvirra alla jägare" / Steven Wright

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar