onsdag 23 september 2009

Ny dag!

Hadde en kjempe fin kveld igår, å Marcus å Lennart gikk veldig bra sammen å snakket om ditt å datt. Strax innen Marcus kom avslørte Lennart at han ordnet så at jeg å sku få bli med ned å jakte hjort å vildsvin i Östergötland neste helg. Egentlig ei reise for to, som han vunnet på skytte unner Fäviken, å han sku ta med seg en karl hjemmefra. Men nu så hadde han ordnet så jeg å sku få bli med! Jippie! Han er bare så underbar! Helpensjon med gratis jakt å med noen man liker så mye å som betyr så mye. Drar på fredag, 2/10, etter jobben, å vi kjem til Brunflo natten til mandag. Han er bare så underbar! Nu når han jobber så bor han her, reiser i mellom, å det føles så naturligt :0) Var godt å komme på jobbet i morges å vite at Christin var der, å vi poppet järnet meden jeg skrellet å rev gulrøtter/morøtter til den store gullmedalien. Dagen gikk veldig fort, å vell hjemme inviterte mamma å pappa på middag, pannerad rødspette med dillsås. Mums! Vell hjemme fyrte jeg å prinsen opp i kaminen, badet føttene å tittet på en film om bjørnjakt. Snart kjem Lennart, å siden vi dusjet å fixet oss litt så skall vi dra til en kompis til han som heter Pär å Pärs sambo Stina. Pär er bror til en bekjent til meg, men har nok aldrig møtt han, så det skall bli kul! I morgen reiser Lennart hjem til Brunflo, da har han fått helg, men jeg å Fixen kjem dit på fredag. Da er det Zlips på Furan, å vi skall invitere Marcus på fika innen, for fika er jo alltid obligatoriskt for oss innen dans, å det er jo bare en grisblink mellom Furan å Brunflo så jeg håper han vill komme. Skall bli så godt å gå på dans å vite at han er der, han er min å at jeg får gå hjem med han. Slippe all den oron å undran å funderinger som har vært innen; -Når får jeg møte han igjen? Er han der alene? Hva meiner han da han sier si eller så? Er han interessert? Nu veit jeg, jeg får møte han igjen, han er med meg, han meiner det han sier at han savnet meg osv, å han et interessert. Er så redd å våkne ur denne drøm, for det er virkelig som en drøm. Han er bare så underbar, i allt! Men samtidigt begynner jeg å fatte at det er ingen drøm, han er på riktigt, å han er min som er gla i bare meg. Men jeg har dårlig samvittighet for at det er jo både dansgala å The house is rocking samme helg som jakten, å jeg må velge bort jakten, for det er en så enorm opplevelse. Men jeg vill jo ikke såre Marcus, så jeg håper han forstår å at han får med seg noen an på dansgalan å siden så er det jo fest hos Persson innen så han er jo der innen å ikke alene. Vill ikke at han skall føle seg undensatt siden jeg møtte Lennart, for Marcus er en så fin kille at han skall ikke behøve oppleve det. Visst, litt blir det alltid at venner havner litt på kanten, men man skall aldrig gi opp vennene sine. Derfor er jeg mån om at Marcus ikke skall føle seg utenfor, det er vi fopr bra venner for! Nei nu kjem snart Lennart, å jeg skall gi prinsen mat! Hasta la vista baby!

"Nu går vi ut och jagar som hungriga rådjur" / Christer Abrahamsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar