lördag 5 september 2009

Et par bra dagar trots alt!

Har vært to jobbige dager, veldigt jobbige dager! Ønsker man bare kunde sove seg igjennom det hele for å siden våkne opp å alt er bra igjen. Hele dagen igår var jobb å besøk hos Annika, der det sist nevnte var vell behøvligt. Siden var det rett på jobben å vile en stund innen jeg gikk på et slikt umennskelig pass från 11,45 - 13,00 neste dag. Har gått heilt grett å jobbe, fast tankene har vært på ant hold, bla hos Snekkeren ;0) Men det har endå knallet på å trots lite søvn i natt så blei klocken endå ett idag så jeg kunde dra hjem. Vilade en stund hos mamma å pappa innen vi fikade å jeg å pappa spillte et parti yatzy der jeg gikk på stor smell. Siden drog jeg hjem å pysslet litt hjemme, la ned duene i frysern, pakket ur sekken å mentalt forberett meg på dansen ikveld. Håper så innerlig at det blir en bra kveld, å Markus mente at det var store sjanser for at det ska bli en bra kveld! Gleder meg så mye! Nu skall jeg ringe Erlend å høre om han lever! Tjing tjing!

Tenkte skrive igår kveld da jeg kom hjem, men så blei det ikke. Igjen var det sommerfugler i magen, men denne gangen var det befogat! Vi, jeg å Markus, var jo ned på bygdegården å åt middag med jaktlaget innen vi drog på Näset. Når vi kom dit vid halv tie var det kjempe lang kø, så vi visste att det skulle bli en bufflig kveld. Direkt da vi kom in fikk jeg se at Snekkern var der, å var sikker på at han hadde bihanget med seg. Men da vi danset en stund seinere fikk jeg vite at han hadde dumpet ho, å jeg blei jo ikke akkurat lei meg for det! Vi danset å pratet å han er da så sykt trevlig å kjempe go å danse med!!! Jeg danset en dans med en kille som heter Mattias, å siden så kom Snekkarn å bjød opp meg å siden så danset vi hele kvelden. Han sa han hadde lett med lys å lykte for å få vite hvem jeg var, men ikke lykkets få vite. Jeg har jo snakket med Jess om han som jeg ikke visste hva han hette, å det humoristiske er at ho er en felles bekant til oss. Så hadde vi visst det innen så hadde det ikke vært så svårt å få vite, ha ha ha. Verden er bra liten ibland! Vi snakket en time i telefonen i natt da jeg kom hjem, å så ringte han idag da han var i skogen med hunden. Å vet ni vad.....om noen timer kjem han på besøk :0D Gleder meg massevis med er kjempe nervøs å, hvorfor vet jeg ikke, men bare er det! Men det blir nok bra! Nu skall jeg hoppe i dusjen å siden dra ned til mor å far å spise middag. Forteller siden åssen det gått! Hei hei!

"Det sägs att våren är tiden för förälskelser, men vad är det för fel med resten av året?" / Mae West

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar