lördag 12 september 2009

Love, kjärlighet å kärlek!

Hur kan man savne noen så mye etter å bare ha kjent vederbörande i en vecka? Lennart reiste jo i morse, å jeg savner han otroligt mye redan! Er så godt da han ringer å bare få höre hans röst, er allerede veldig gla i han. Å det beste er at han å savner meg allerede :0) Er så mange dager kvar til onsdag föles det som, å det kommer å gå så sakta fram tils dess. Gla at han bor så näre, ei venninne har sin kjäreste nede i södra Sverige, fatter ikke åssen ho står ut! Imponert! Det pirrer i magen bare jeg tenker på han, å på at han er min ;0) Håper han bare jakter formiddag, eller en kort öft på eftermiddagen, for da kan jeg reise direkt etter jobbet til han. Å er det så han jakter til litt seinere, så får jeg svinge in hos syster yster å surre litt med ho å titte på megen som begynner å synes väl! Som moster må må vell få vare med å kjenne å titte på magen, eller? :0) Det har varit veldigt lugnt på jobben idag, men det er svårt å konsentrere seg da man bare tenker på Lennart. Men det er det verdt! Vi har spist en kjempe god middag, å nu når det er undenstöket så skall vi sitter å ta det med ro i sofaen med brukarna innen det er sengdax for både dem å oss. På torsdag skall jeg bli med Lennart på jakt å gå med hunden, får passe på å gå etter han så jeg har en bra utsikt :0P Å så reiser jeg igjen fredag morgen, for jeg begynner å jobbe kl 8 i Krokom da. Åssen det siden blir på helgen vet jeg ikke, han skall sikkert jakte da å. Men det er heilt okei, for jeg kan jo alltid bli med! Nu er det kaffedax!

"Bara det att ha någon att längta till ger livet mening" / Barbara Ring

"Fotografen besökte BB och tog dia-bilder" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar