onsdag 2 september 2009

Besøk hos min bror!

Idag har jeg jobbet på fritids nede på Kaxås. Det er svårt da man skjelden å aldrig er å jobber på ett sted å bare hoppe in. Men jeg fikk være med å hjelpe til i ettan å tvåan, å på ettermiddagen var jeg sammen med Moa på fritids. Er mye lettere da man er to stykker der å ikke en som tidligere, blei så asosialt å man hadde ikke noen å spørre. Jeg å pappa spiste middag sammen ettersom mamma er på noe jobbkurs idag. Siden reiste jeg hjem å pysslet litt hjemme, vasket opp noen klær som sku handvaskes, tok oppvasken å så plukket jeg litt mer solbær. Hadde tenkt jeg sku gjøre syltetøy men oppdaget at jeg ikke hadde slikt sukker, så jeg frøs in dem hele i stede. Får plukke mer i morgen eller noen an dag å gjøre syltetøy da jeg har hentet sukkret mitt nede hos mamma å pappa. Er pektin i det sukkret så det lemper seg bra til syltetøy. Siden gikk jeg over en tur til min bror å drakk kaffe, surrade med Nina å tittade på deras utbygnad som er klar for møblering, å på lilla Alice nye rom som var så utrolig mysigt å fint. Det er ho nok stolt over! :0) Tilbake hjemme igjen så har jeg å prinsen bare slappet! I morgen får vi sjå om det blir jobb eller ikke, det viser seg! Neepwong ánnim!

"En bror är inte bara en bror för ett år eller två. Han är en vän för livet" /
Jamie McFarlane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar