onsdag 16 september 2009

Trygge andetag!

Hva gjør man oppe klokken ett en tirsdag natt kl 01,00? Jo, er så lykkelig at jeg ikke kan sove, å det trur jeg aldrig skjedd førr.....eller jo, første natten etter at jeg bare møtt Lennart på dansen. Å stakkars Sandra fikk stå ut med en massa tjat, takk Sandra! Det er virkelig et luksusproblem å være så lykkelig å glad at man ikke får sove, å det er ett "problem" jeg gjerne tar. I morgen er det onsdag, å det betyder.....? At jeg skall til Lennart, men vi kunde ikke vente på å ses "enda" tils i morgen, så han kom hit idag etter jakten. Akkurat nå så ligger han å sover, å jeg elsker å ligge å høre på hans andetag. "Det vackraste jeg vet, är att se dig när du sover..." . Men en sång som virkelig forteller hva jeg kjenner for han, er den Sonja Aldèn sjunger " "Du är allt" Den er så beskrivende. "Du är allt jag nånsin önskat, Du är allt jag nånsin drömt. Du är den som får mig minnas, Alla drömmar jag har glömt...." Førtidigt å si tenker nok mange, men ingen aner hur rett dette kjennes. Det er som att vi vill tillbringe all tid sammen, fast vi kan gjøre ulike ting. Som på lørdag, da skall han stykke, å jeg skall in til byen å fika med en kompis hadde jeg tenkt, men da kan vi umgås på kvelden å så kan vi jakte dagen etter. Vet jeg sa at Look alike`n var Guds gåva till kvinnan, å det tykkte jeg då innen jeg møtte Lennart, å kanskje han er det utseendemessigt (kjenner han ikke ant enn til utseende), men Lennart er så utolig mye bedre. Han er snygg, han er sjarmig, han er kul., attraktiv....ja han har nok allt. Skrattar mye i hans närvaro å kan drunkne i han øyen. Vet jeg sa til en venninne, som møtte kjæresten i måneds- skiftet juli augusti å er så her kjær å at alt føles så rett med han, at dei kanske sku ta det lite lungt så det ikke blei en smell, fler å tykkte det (å det blir det nok ikke, for dei er så kjære, så gla for din skyll!). Men nu tar jeg tilbake hvert ord, for jeg er like forelsket som ho er. Tenk at man kan tycke om en annen menneske så mye. Den kjenseln jeg har nå, er ingen kjensle jeg kjent før. Visst var jeg forelsket i Sigurd, 4 år siden, men jeg hadde ikke denne kjenslen av sikkerhet, fast det var oki, som jeg har nu. Vet jeg måler opp han som en Gud, men hittills er han bare Mr. Perfekt oavsett hva andre synes. Nu skall jeg gå opp å legge meg å krype intill han å sovne til lyden av hans trygge andetag! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar