måndag 21 september 2009

5 underbare dager!

Som forelsket rekker man ikke med allt, tex å oppdatere bloggen sin! Har vært hos Lennart siden i ons, var hjem å snudde etter jobben i fredags for å hente hagla å hunden. På torsdagen så jaktet vi elg, å hadde ståndskall på formiddagen å en spennende sporings opplevelse der elgen fortsatt levde å siden gikk ut i en tjärn å dog der så man fikk bruke båt for å få opp den. På kvelden blei det mat hos svigers, kjempe godt! De er så trevliga å pappaen hans er så kul, han kan man slenge kjeft med. På fredagen så jobbet jeg meden dei jaktet, å på em tilbragte jeg 45 min i kø på ICA Maxi å gikk dermed glipp av middag hos svigers. På kvelden så spiste vi ost å kex å drakk litt vin, å så kom Emil på besøk å gjorte oss sellskap å han lekte med Fixen. På lørdagen tog Lennart med seg Fixen å så drog dei på slakteriet der elgene sku stykkes opp, å jeg drog in til byen for å fika med Therese B. Når jeg kom tilbake var dei ferdige med slaktandet så jeg å Lennart tok med kjøttrester, elghoden å bein for å åtle feller han satt ut. Det var virkelig ett snusk gjøre, da det meste var surt å luktet som 7 svåre år. Men fellene åtlades å siden blei det middag hos svigers igjen :0) Kvelden vart lugn å rolig med tv å mys. Søndag var vi oppe tidlig for å reise til Hara for å jakte elg, men det blei inget ant en et par skall å siden bar det ivei langt bort. Väl hjemme så hentet jeg Fixen å han å jeg drog for å kikke etter noen ender miden Lennart å Leif jaktet hare med Fifi. Siden andjakten var avklart, uten bytte, så sellet jeg meg å til harjakten, men haren klarte seg :0/ Vi fikade å drog siden hjem å slappet av i sofaen, lagde litt mat til oss å til matlådorna han ska ha i helgen. Sammanfattet så har det varit en heilt toppen helg! Trives så bra med han, det kjennes så rett, jeg trives bra med foreldrene hanses å jeg er så ufattelig gla i han! I morgen kjem han hit etter jobben, lengter allerede! :0)

"Det är svårt att driva en hare ur ett snår där den inte är" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar