tisdag 22 september 2009

Regnbågar og solar med barnen!

Jeg våknet merkbart irritert over at skjønnhets søvnen blitt størd unner natten av at noen ringt halv to, man ringer ikke halv to på en vardag. Men så kom jeg å tenke på at Lennart sku komme ikveld å da blei jeg gjenest mye gladere! :0) På jobbet gikk det galant med alt hva spesial kost heter, det skall være - gluten / laktos * flesk + mjölk (-tomat) > diabetes = Veg i % Så er det nesten, det er så mye å holde styr på at man må være skjærpt hele tiden. Litt svårt med tanke på situasjonen, men jeg klarte det. Ei venninne var innom jobbet å sa hei, ho har akkurat flyttet til eget etter et brudd med exet, så ho ville ha hjelp med litt flytting etter jobben. Christin var å innom jobben å sku drikke en kopp kaffe å tale om at ho var tilbake i morgen etter å ha vært syk. Christin er så morsom, å med Maggan i disken blir jobbet en dans, vi har så kul sammen å skämtar, å faktiskt sjunger! Det blei ingen flytt etter jobbet, ho hadde fixet det selv, uten det blir en kaffe etter jobben i morra. Hjemme blei det litt pyssel med dammsugning, diskning, bäddning innen Lennart sku komme. Kastet ihop en sjokkoladekake å, for eventuellt ska Marcus komma å fika ikveld, så han får møte Lennart. Det er bra, ettersom vi umgås mye. Innen han kom så blei huset invardert av små søte barn, som levde skrøder. Men med glass kan man komme långt, så det sluttet med en mysig stund med målning av solar å regnbågar :0) Men snart må de gå hjem, for Lennart kjem snart, å da vill jeg rå om han selv en stund! ;0) Nu skall jeg sende hjem kidsen å hoppe i dusjen! :0) Ha de på bade!

"Det är inte sant att vissa människor sover mindre än andra. De sover bara fortare" / Peter de Vries

"Hoppet är regnbågen över livets brusande flod" / Friedrich Wilhelm Nietzsche

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar