tisdag 1 september 2009

Buggkurs å duejakt!

Nå har det gått to dager siden sist, å igår var vi jo på buggkurs. På dagen hadde jeg plukket sollbær/svartvinbær å gjort mer saft, å på ettermiddagen reiste jeg in til byen på kurs. Studiesirkeln er virkelig bra, lærorik och intressant. Siden var det raka rør hjem å spise middag å skynde meg å tappe opp rips/rødvinbærsdrikkat, som stått siden dagen innen, på flaskor innen Markus kom å hentet meg opp å vi drog på buggkurs. Det var massevis med folk, ca 86 st, 43 par, plus ledare. Ledaren var super bra, en riktig spexare å kjempe duktig på å læra ut. Det var mange eldre der å kanske ikke så mange som man sett på dans tidligere. Men jeg kan jo alltid dansa med Snekkeren å Look alike`n, å det er jo ikke heilt feil..... Men vi lærte oss massevis bare på første delen, å neste gang skall vi begynne å snurre, men med bare grundstegen så kjem man som jente ganske langt om man danser med noen som virkelig kan. Jeg trur det i alla fall! Så jeg gleder meg skikkelig til neste mandag, men først gleder jeg meg til lørdag å Jannez på Näset å håper på at Snekkaren er der!!!!!! Men i morsen så ringte mob tjue i åtte å dei trengte folk i barnehagen i änge till kl åtte så det blei til å bare hoppe i buksene å skynde seg dit. Så der har jeg tilbringet dagen min frem til halv fem. Halv fem vankets det middag hos farmor, så man såg ut som en boll da man kom derfra. Så jeg drog hjem å skiftet å hentet opp pappa så drog vi på duejakt hos Markus. Tok ikke lenge forenn dei kom å innen en time hadde vi fått 4 st. Dei er så goda, får skyte noen fler så kan jeg invitere Markus på middag en dag som takk for jakten å siden kanske jeg får invitere Snekkeren til en romantisk middag.....ha ha ha. Når jeg kom fra jakten trente jeg å Fixen apport, jeg gjemte duen noe sted i lang gresset å så fikk han springe å lete opp den å apportere den. Han er så utrolig flink! Mamma blir så stolt!!!! Elsker i deg massevis lille prins! Goeienag!

"Där det finns duvor, saknas inte hökar" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar