fredag 13 maj 2011

Björnen sover, björnen sover....


Ett brant berg som vi for förbi påväg upp mot Svaningen!

insen. Trots dåligt väder så var det en jätte fin tur, men de björnar som var i området lös med sin frånvaro, tyvärr! Men vi såg 10 älgar, 3 rådjur, 1 räv, 7 harar, 1000 bokfinkar, lika många sugna storfugle höner, 1 sork och mamma såg en igelkott.... hmm.... Dessutom blev det glass och pringles i Föling. Men de sku verkligen skämmas där på macken, de hade inte smågodis! :0| Men de har mycket annat, choklad tex ;0) Vi åkte strax över 40 mil, men jag älskar verkligen sådana turer med mamma och pappa. Ha med gott fika och sitta och prata och skoja. Kvalitetstid helt enkelt! I morgon ska jag och mamma baka mjuk- och tunnbröd till dom och sedan ska jag pröva och städa klart så det bara e gardinerna kvar på sön. Å vad händer på kvällen.....jo Näset!!!! Ska bli så kuuuuul! Vi ska ta med mat från Yok`s och käka hos J innan vi åker, gleder med sinnessykt! Nej nu ska jag läsa byggmax reklamblad innan jag sluter korkgluggarna! Tiao!

Kunde ha varit en björn där, men det var det inte....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar