onsdag 11 maj 2011

F & F = Födelsedag och Frisör

"Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp
og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så, hva vil du mere?
Gratulere!" Idag fyller verdens beste Jess år, å så fyller tb år, så därför måste jag ju sjunga för
dom. Kan ju inte gratta någon av dom personligen, så det får bli här, mail, mess eller facebook.
Annars så har jag jobbat idag, eller jobbat och jobbat, varit ute och solat med barnen. Alla
barnen har varit ute å lekt och då har ju vi också varit ute tillsammans med dom,
och det har varit så skönt! Dessverre så har jag fått en sådan där snygg goggles
bränna, så jag liknar kanske mer en tvättbjörn än en puma ;0) Efter jobbet så
promenerade jag hem till mor å far, för mamma var gräsänka eftersom pappa var på kurs. Så
vi åt skinksallad och rostat bröd ute på altanen, innan jag stack hem och duschade och drog
iväg till Fia för klippning. Som vanligt blev jag sjukt nöjd och er fit for fight! ;0) Hon e bara så
duktig å klippa, rekomenderarstarkt å använda henne som frisör! Efter allt speglande då jag
kom hem så kändes det som att det var dags för sängen, å såklart ett kvälls samtal med J :0)
Det e konstigt att man kan ha så mycket att prata om flera gånger omdagen :0) Nej nu ska ta
å sova känns det som, solen tar på! Hurra, hurra, hurra, hurra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar