lördag 7 maj 2011

Fredag kväll!

Klokken har akkurat passerat midnatt och A och J har precis åkt hem (Markus fick förhinder å kunde inte komma :0( ). Har haft en jätte trevlig kväll med gott fika och gott sällskap. Men alla tre var nog ganska slitna efter en ukes jobb, för vi damp ner i soffan halv tio och slog på tv:n och blev sittandes där tills A höll på somna. Jag var själv också ganska trött efter att han börjat dagen 08:00 med intervall träning (jag måste ha blivit knäpp), frukost, besök hos mamma och pappa, jobba till sex (då död), middag hos mamma och pappa, hem å tvätta och fli undan lite innan dom kom. Det e faktiskt mycket jobbigare att jobba 7 h å ha stängning än å åpne å jobba 7 h, märkligt! Jag e ofta helt slut då jag kommer från jobbet och spec då jag stängt så vill jag bara gråta av utmattning. Känns som jag e long away 100%, men jag ska inte stressa, för då e risken stor att det blir likadant. I morgon ska jag å lilla syster yster baka mjukbröd, och vi ska visst lära en kompis till syster hur man bakar, det går nog så bra så, vi som e invanda "backstrar".....hmmm NOT! Vi har bakat en gång ensamma, och det gick jätte bra, men att säga att vi e så duktiga så vi kan lära ut e ju å ta i. På ett sätt e jag glad att jag inte for på Skalet ikväll för det är gott å ligga i sin säng nu, men samtidigt så hade det varit så kul å åka dit å festa lite. Men men...jag får väll spara tills nästa helg då det är Näset, för då ske mä dääns! Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar