söndag 15 maj 2011

Fålings och Zlips!








I natt var det premiär på Näset, å det var med höga förväntningar som jeg reiste det, å det inforlivedes! Det blei en heilt toppers kveld med lagomt med folk, kula folk och framför allt mycket bra band!!! Det var Fålings och Zlips som spelade non-stop, 21-02. Innan vi åkte på dansen så samlades jag, A, Marcus och lilla A hemma hos J för att ladda. Vi hade hämtat Thai-mat som vi intog under filtar (var svinkaldt hos J), och sedan toppade vi med glass. Kanske inte så smart med tanke på kylan, men gott var det. Det vart en massa fjas å skratt innan vi kom iväg på Näset, sku kunnet tru vi svept minst en flaske vin var! Det var Fålings som spelade då vi kom dit, och de spelade varannan halvtimme, och annars spelade Zlips. Det var väll något som skulle kunnat dra ner kvällen, men eftersom allt annat var super bra så vägde det över! Jag hade alltså en super bra kväll som kommer att vara svår att toppa, men det går, och jag vet hur ;0) Men det er en annan historia! Snart så kjem J hit å vi ska käka, och eftersom vi blivit så miljömedvetna så sku hon plocka upp papper å sådant som hängde å skräpade här och var, så jag sku sopsortera det :P Nu e ju detta ett internt skämt, så det e kanske inte så kul för er, men jag kan inte sluta le! :D Btw så håper jeg att ho har choklad med sig. Troligen inte, men man kan alltid hoppas! Hur som helst så var ju kvällen bra och den får 9,0 solar av 10 möjliga, och det var mycket tack vare musiken! Det blir absolut Fålings och Zlips fler ganger. Jo förresten, jag dansade med Look alike:n, var hundra år siden sist. Han hade fått barn och var nu stadgad familie far, tror han passer till det. Blev lite sömn i natt så jag ska ta en liten tupplur på vedådan innan J kommer. Ha de!

"Det är lätt att dansa när lyckan spelar upp" / Okänd







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar