onsdag 25 maj 2011

En riktig guldklimp!

Idag har det varit lite mindre spänning i mitt liv, vilket jag inte tackar nej till då det var regält spänning igår. Nästan så håret står rätt upp på huvudet än, som att man stoppat fingrarna i kontakten. Nu brukar jag ju inte ha för vana att göra det, men det är säkert samma om inte mer volt i en blixt än i ett uttag. Hur som helst så vill man inget dera. Det var jag som öppnade i morse så jag slutade redan halv tolv å skulle åka och köpa blommor på granngården. Men som vanligt så har lönekontoret fuckat till löningen så jag fick betydligt mindre än tänkt, å dom pengarna får jag ju inte förän nästa mån. Nej du ska inte tro att jag får dem nu, nej jag får vackert vänta till nästa månad fast att det är dom som har gjort fel. Men jäklar om dom betalat för mycket, då ska dom ha igen pengarna helst igår. KLÅPARE!!! Så jag var både arg å irriterad så jag köpte bara en blomma å så nå luktärter å plantera. Nu var det ju förvisso bästa J som betalade för hon hade rabatt, så jag ska betala henne sedan. På eftermiddagen var jag till Christin å surrade och hämtade nya hundmaten. Sedan till den svåra uppgiften att väga Fixen. Det e svårt och hålla en så stor hund och samtidigt ha koll på vågen, men det gick bra å han väger fina 34 kg! En riktig guldklimp! Min guldklimp! Surrade lite på fb, å det gjorde mig väldigt glad! Tänk vad lite man behöver! Nu har J frestat mig på telefonen med knäckebröd så nu måste jag upp å hämta en macka å ett glasmjölk. Blir ju smulor i sängen, men då får det väll bli det då ;0) Kramiz!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar