onsdag 16 november 2011

"Bakslag" å bio med bästaste :0)

Nu ska jag försöka skriva det snabbaste jag kan, eftersom det måste bli ett snabbt inlägg då jag borde ha sovit redan nu. Blev gris-tidigt i morse å inte så mycket bättre i morgon. Idag e det onsdag, å nå speciellt spektakulärt har väll egentligen inte hänt. I måndags efter jobbet blåste jag till stan å hann typ precis in på vildmarksbutiken innan dom stängde å köpte övnings amo. Var ju tvungen å provskjuta geväret för att se om kikaren var ok, eftersom jag drattade på ändan i helgen å jag trodde att kikaren fått sig en smäll. Har ju lagt mig till med den fula ovanan att gå med händerna i fickorna då vi går i skogen, fråga mig inte varför. Men det resulterar ju i att om jag halkar så är det inte säkert att jag hinner få upp händerna å ta emot mig....ja jag vet, det e helt idiotiskt, men det är som sagt var en ful vana. I går så fick jag ett smärre bakslag å bakade, med stort B, julkakor tills jag storknade. Tog dock en pause mitt i dagen å åkte på skjutbanan å sköt lite, å nja...den gick ju inte precis hål i hål.....men ändå såpass bra att jag hade nog fått ihjäl älgen om jag skjutit. Men det e ju onödigt å ha ett gevär som inte går 99,9999999%, bara å korrigera! Bästa Li kom på en kopp kaffe på eftermiddagen, å sedan la jag ett blodspår till Ninisen, å han var så duktig! Revymöte på kvällen och vi delade ut roller å la upp spelschema, så nu e vi igång på riktigt med: De våll väll nå rå..... Var till bästaste bästaste Anna efteråt å åt glass i stora lass å pratade. Med Anna kan man prata om allt, och det känns som om vi känt varandra i evigheter :0) <3 Idag efter jobbet drog Anna å jag in till stan å shoppade lite å sedan hade vi avtalt med Erik å Marcus att ses utanför bion, för vi skulle gå å se Jägarna 2. Det var en kanonfilm! Långt över förväntan, trots att det var lite småsaker som inte var helt realistiska, men rekomenderar starkt å se den!!!! Jag älskar svenska filmer, å Peter Stormare å Rolf Lassgård e så jäkla bra skådespelare! Nu blir det natti natt, å hoppas fortfarande på att det inte är snötäckt i morgon, den 23 dec kan snön komma ;0P


"Om en film är bra ska ljudet kunna försvinna och publiken ändå förstå vad som händer" / Alfred Hitchcock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar