onsdag 23 november 2011

Fel person på fel plats!

Vet inte om dagen har kunnat startat så mycket värre än vad den gjorde! För det första hade jag "ångest" över att pappa skulle jaga å inte jag.... Men så kommer jag på jobbet och råkar vara fel person på fel ställe då jag går in på kontoret. Frågar kollegan som är där om hon skulle jobba idag eller om hon skulle på kurs. Å då jävlar bröt helvetet löst å jag fick så öronen fladdrade å taket höll på lyfta, helt utan anledning! Å hon skällde å skällde å skällde å viftade hysteriskt med armarna och var fly förbannad för att jag frågade. Å jag lovar, utskällningen var fullständigt oprovocerad, man ska väll fan tåla att någon frågar om man jobbar el inte. Hon gastade å skrek så det hördes från korridoren ut i barnens hall, ja det var högst obehagligt. Sedan rusade hon ut å drämde igen dörren efter sig. På fredag ska hon fan i mig be om ursäkt, vare sig hon vill eller inte, för så beter man sig INTE! Körde in ved då jag kom hem, å så snickrade jag ihop ramen till pappas julklapp. På fotot är inte tavlan monterad, bara dit satt för att visa. Blev väldigt nöjd själv må jag säga :0) Det ska dit en avlång sten också där det ska stå Amos. I morgon bär det till stan efter jobbet för å handla julklappar å sedan middag med lillasyster yster å bästa små skruttisarna! Pojkarna följde med på jobbet idag, å må med i morgon också eftersom vi inte hunnit fixa hundgården. Men dom trivs med å följa med i bilen, å e så lättsamma. Älskar dom! Puzz puzz!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar