fredag 25 november 2011

Konsten att dra ut en motorvärmarsladd.....

Om man inte har något att göra så kan man ju alltid lämna motorvärmarkabeln i motorvärmaruttaget och åka.... så går det om man e lite stressad, å så får man hoppas att ingen såg det. Igår efter jobbet sku jag blåsa in till stan å köpa julklappar, hade hundarna med mig i bilen pga hundgården å hade därför haft på motorvärmaren. Men eftersom jag inte brukar ha på motorvärmaren så rastade jag pojkarna och hoppade in i bilen och backade. Smack! Då insåg jag att bilen "satt fast" i stolpen, eller det gjorde den ju inte då jag upptäckte det. Så klantigt!!!! La inte särskilt lång tid på å gå i affärerna eftersom det är ett av det tråkigaste jag vet. Vem vill gå i affärer om man kan få gå i skogen i stället? ;0) Årets julklappar shoppades på 1 h och 15 minuter, rekord tror jag! Åkte sedan till bästa systeryster och åt middag å lekte med å badade Lovan, hon e så underbart go! Hemma kl 21, in och svida om och sela på hundarna och sedan ut å springa. Hade satt på pojkarna extra reflexer så att dom sku synas bra i lampskenet, tänkte dom sku få springa lösa. Sprang upp till Hön helt problemfritt, men precis då jag vände för å springa hem så tog lyset slut å det blev BECKmörkt. Då spelade de extra reflexer på hundarna liten roll. Kan ju lova att jag inte sprang hem, jag promenerade. Insåg ju hur A måste haft det då han gick tillbaka i mörkret efter att ha följt mig ner till vägen. Stor kred för det nu då jag vet hur satans mörkt det var, tack snälla du för det :0) Hämtade ut p-piller idag, faan vad dyrt det e! Man blir ju ruinerad, men måste ju ha dom för att inte dö varje månad. Då man äter dom för att inte ha så jävla ont så borde dom gå på högkostnadskortet eller tom vara gratis!!! Började adventsstäda då jag kom hem, men la ner det efter att tag å tog med hundarna ut i stället. Så skönt å komma ut å röra på sig!!! Hade sedan en ganska angenäm kväll............ ;0P I morgon blir det Hammarstrand och hundutställning med Amos, å på kvällen blir det utgång å Laxsjö. Fålings spelar! Tjipp å hoj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar