fredag 11 november 2011

En dag att kasta på sophögen!

#/^!!!%&(#_>"@!!!###! Fy fan vilken "underbar" dag det varit idag, har bara lust å be hela dagen dra åt helvete! Oerhört moget, eller hur?! Men det bara känns så idag! Jag tycker verkligen om mitt jobb å mina kollegor, men idag så var ungarna trötta, griniga å det var verkligen fredag å tålamodet blev verkligen prövat! Så idag förstod jag varför jag inte har barn! Jag sku inte orka då jag kom hem, e impade av dom som jobbar på dagis å har ork å ta hand om barn efter jobbet. Impad!!! Själv skulle jag nu vilja stänga in mig i ett ljudisolerat rum med öronproppar i öronen, å bara njuta av tystnaden! För ljudnivån är HÖG på en förskola, så jag fattar att ungarna å e trötta på fredagen. Mest av allt hade jag lust å ge mig ut å springa å lufta hjärnan, men om jag springer ikväll är risken stor att jag är lite stel å har mer träningsvärk i rumpan än vad jag redan har, å det e inte bra inför jakten i morgon! Men för huvudet så hade det varit bra, å så hade det varit jäkligt skönt! Men det e ju inte bara stressen på jobbet som e jävligt idag, utan verkligen allt e piss idag. Hade kunnat ställa mig å gråta då salladen var slut på butiken, en skitsak, men idag blev den jätte stor! Å som pricken över i:et så höll jag på elda upp mina kängor.... skulle värma dom vid kaminen för att smorningen lättare sku tränga in, men det blev lite fööööör varmt så det osade bränt gummi i huset å skorna hade spår efter härdsmälta. Fram med universal limmet å limma lite. Det blev ju bra, men det var jävligt onödigt å framför allt klantigt gjort! Sedan e det andra utomstående saker, en del mer än andra, som stör mig och som dagar som dessa känns helt förjävliga å irriterandes, å det störiga e ju att jag kan inte styra eller bestämma över det jag helst vill, och det hatar jag! Så jäkla dag, jäkla skor och jäkla.... Vart e telepatin å tålamodet då man behöver det som mest???

"Dina tankar har tagit dig dit du är; dina tankar ska ta dig dit du ska" / James Allen

"På dagis tar de hand om de barn som blir över när föräldrarna går till jobbet.” / Gustav, 6 år"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar