tisdag 22 november 2011

Slakt å korvstoppning!

Vart är världen påväg??? Lyssnar på Mix Megapol på radion då jag åker till och från jobbet å tycker att dom spelar bra och blandad musik. Men idag höll jag på köra av vägen, dom spelade "Ängeln i rummet" med Laleh http://www.youtube.com/watch?v=F1EBcO2KVvA&feature=related. Fy fan vad slaktad den låten är, förstörd å riven i stycken. Tycker orginalet är skitfin, men detta är en skymf, en.....en...jag finner inte ord för hur jävligt det låter! Det är ju inte bara den hon total slaktat, utan även Ledins "Just nu" http://www.youtube.com/watch?v=kSChUZUME1M Hur kan en radiokanal som är så bra spela sådant crap? Finns garanterat dom som tycker det låter bra, men min åsikt är att det låter rent fördjävligt med stort F! Idag har jag varit på "korvstoppningsutbildning" med jobbet i Krokom, en sådan där utbildningsdag där man blir matad å matad å matad med information så att efter 10 min klarar du inte å ta in mer, utan man blir sittande där i 2 h å 50 min å tänker på andra saker. Pojkarna var tvugna å följa med i bilen idag eftersom Ninisen lärt sig hur man lätt som en plätt klättrar ut ur hundgården, så nu kan dom inte vara där förän vi gjort hundgården rymningssäker. Han e kriminell på å hoppa, då vi kom hem hoppade han upp på köksön.....då blev mamma ARG! >:0/ Tog med dom ut å gick sedan (inte frisk nog för å träna riktigt ännu), å det är så dimmigt att jag nästan inte såg pojkarna framför mig. Beställde julklappar till kidsen å målade klart pappas tavla, så nu e det bara ramen som fattas som jag ska snickra till. I morgon ska pappa jaga (han har sem) å jag vill också göra det, men mitt samvete är för gott för att stanna hemma i morgon å jaga. Men jag vill jaga...... :0( Dessutom fyller bästa Johanna år idag! Grattis! :0D Hollà!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar