torsdag 3 november 2011

Sakta i backarna!

Ups!!!! Man ska inte köra för fort, man ska absolut inte köra för fort, absolut inte överhuvudtaget köra för fort. För då kan det gå åt helvete!!! Det höll på göra det igår då jag var på G hem, fick punka å det gick lite för fort. Men höll mig på vägen tack och lov å fick bytt däck, å det trasiga var så dåligt att jag måste köpa nytt, vilket då leder till att jag må köpa 4 nya däck..... suck! Man kan ju lägga pengarna på nå bättre, å jag vet vad, men det ska vi inte prata om nu! ;0) Nu ikväll var jag till Frk å lekte doktor, nu e det ju inte så illa som det låter ;0P Hon (å hennes sambo) ska ha barn till våren, så då var jag där å klämde på magen å lyssnade på magen med ett stetoskop. Ganska häftigt å tänka på att det är någon där inne, och att man kan känna babyn å höra på hjärtat. Ska bli spännande att följa med på resan, för jag blir ju trots allt vän-ster :0) Men trots att det är kul å mysigt så blir jag inte sugen på å skaffa barn nu, jag har ju inte tid med det ;0) Jag må ju hinna jaga å leva livet :0P Å eftersom jag inte e mer än 23 (i alla fall i sinnet å sättet) så e det ju inte så brådis med å skaffa barn, fniss! I morgon ska jag å pappa på Copperhill i Åre på SPA :0) Pappa fick en övernattning på Copperhill i 60 års present å det var denna helgen. Nu har mamma fått magsjuka, så jag ska följa med honom i morgon (farbror å fru ska å med) på SPA å på maten på kvällen å sedan åker jag hem. För jag ska jaga på lördag, å sova kan jag göra hemma!! :0) Men en sak är säker, jag hade gärna skruvat tillbaka tiden en vecka, å då inte enbart för jaktsituationen som blev förra helgen. Utan för att det var en jätte trevlig helg :0) Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar