torsdag 10 november 2011

En kväll klar som kristall!

Fy fan vad fint det är när det är fullmåne å alldeles klart. Ikväll är det fullmåne, molnfritt och någon minusgrad och luften är lika klar som kristall. Man kan nästan skära i den. Det var nästan så man blev bländad av månen då jag åkte på pers-mötet nu ikväll, så starkt lyser den. Det är så klart ute att trots att kl var sju på kvällen så såg jag en räv springa över lägdan på Jarwalls, å det brukar inte vara möjligt annars den här tiden. Så det var inte ett dugg omotiverande å ge sig ut å springa ikväll i det underbara kvällsljuset. Månen måste inverka på oss, för det kändes som jag flög fram ikväll också....å nej..jag har inte rökt nå svampar innan eller free-basat morötter ;0) Plötsligt går träningen enkelt, och det känns som om jag kan springa hur långt som helst, å om jag kunde det så vet jag exakt vart jag sku springa, gissa det ni! :0P Men det e en sak som inte e bra med kall å kristallklar luft, eller generellt med kyla. Jag måste ta och skaffa mig en sport-bh av ull tror jag, för trots att jag har på mig sport-bh, helly-hansen tröja å fleecejacka så blir jag så jäkla kall å frusen om brösten så det gör nästan ont. Idag hade jag på mig en tunn täckväst, och det gick bättre, men det var betydligt klumpigare å otympligare å springa i. Nej får ta och skaffa mig en i ull, eller ännu bättre någon som kan värma dom ;0P Skämt å sido så e det aningens besvärligt tycker jag, men def inget som hindrar mig från att sluta springa, inte nu då det e ett sådant flow! :0P I morgon e det fredag å sedan e det helg å jakt :0D Å då hoppas vi ju att det e tredje gången gillt, men det känns svårt eftersom det e så knasigt på marken. Men jag hoppas ju oavsett :0) Hörde en "gammal" låt av Kent som Carolina Wallin Pérez tolkat, Utan dina andetag. En jätte fin låt som får mig att tänka på någon... <3 http://www.youtube.com/watch?v=VxJnk5t6o84

"Kärleken finns inte i den andra. Den finns i oss själva; det är vi som väcker den. Men för att kunna väcka den behöver vi den andra." // Paulo Coelho ♥ღ

"Alla vet ju att en joggare är ute och luftar sin egen dödsångest" / Dag Solstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar