tisdag 1 november 2011

Det tar sig, sa pyromanen....

Blir inget långt inlägg idag, utan tänkte mest visa hur långt jag kommit på tavlan pappa ska få. Den e inte klar, men det kan va kul å se hur det tar sig :0) Sedan har vi varit på rådjursjakt, men det blir ju så satans mörkt så fort så vi kammade noll. Jag e säker på att dom kom fram då det blitt grismörkt! De små rackarna ;0) Dessutom börjar jag misstänka att jag har gravt synfel eftersom folk tydligen ser rådjur i varje buskage, men jag gör det inte. Månkler å A har sett rådjur på flera ställen, men det är kanske inte så konstigt. Båda e ju älgmagneter ut i fingerspetsarna, så varför skulle dom inte dra rådjur ;0P Skämt å sido så blev det inget ikväll heller.... Hmmm.... :0)
"Det tar sig, sa pyromanen och tände på plåttaket" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar