fredag 14 oktober 2011

Dirty Danzing! Åhhhhh! :0)

Ååååååhhhhhh! Suuuuuck! :0) Har haft filmkväll med bästa Anna å vi har sett en av världens bästa filmer: Dirty Dancing!!!! Ja men den e ju så underbar att man bara smälter, å man vill både skratta å gråta på samma gång! Dock tyckte jag att vissa scener var sämre nu än då jag var 15 år, men skit i samma, filmen e ju så sykt bra ändå. För er som inte sett den så handlar det om en 17-årig tjej som åker på semester med sin familj å träffar den heta dansläraren Johnny och inleder ett förhållande med honom. Det e mycket musik å som titeln säger mycket dans. Å har man inte sett den; SE DEN! Det e vell mer en tjej-film än en kill-film, men oavsett så älskar jag den! Den e ju både sensuell å romantisk å innehåller som sagt var mycket bra musik. Älskar låten "Cry to me" (http://www.youtube.com/watch?v=-pouIFiaIig) e man känslig så kan man ju blunda eftersom det e en intim scen som utspelar sig då de spelar sången ;0) Sedan finalsången "Time of my life" e ju så man smälter å bara får en kärlekskänsla i magen (http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo). Låter säkert ytterst fånigt, men filmen e en av de bästa jag sett å kan se. Ja, för å lämna filmen, så måste jag ju visa mina nya skor. E sykt nöjd med dom! Jag har ju letat efter ett par skor så jag slipper använda mina löparskor till "gå-bort" skor. Å nu har jag hittat ett par Kangaroo dojor :0) Inga vinterskor precis, men det kan vara bra å ha nå andra skor å :0) Nu ska det sova, för i morgon e det älgjakt :0D Jihooo! Adjöken!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar