torsdag 20 oktober 2011

DKNY!

"Det tar sig, sa han som tände på plåttaket" Ja å det går framåt här med, idag har jag kunnat äta lite å utfört lite tråkiga sysslor som att städa å plocka ur diskmaskinen. Å på em gick jag å pojkarna efter posten, att det kan vara så förbannat skönt å vara ute! Fattar inte dom som inte gillar å vara ute, det e ju så skönt! Å ja, minus 35 grader kan å vara skönt om man e rätt klädd :0) Blev glad då jag öppnade postlådan, för där låg min nya parfym som jag köpt; DKNY be delicious. Tycker den luktar så sjukt gott, hoppas det inte bara e jag som tycker det :0P I morgon ska jag klippa mig, har inte klippt mig sedan i början på juli, så det ska bli så skönt. Kommer ju inte å klippa mig kort, utan i den page som jag brukar ha. Fia e jätteduktig :0) Denna vecka har det av förståerliga själ inte blivit någon rådjursjakt, men i morgon kväll tänkte jag å pappa pröva. Hoppas på bättre tur än tidigare, å går inte det så får jag satsa på att det funkar i helgen på älgjakten :0) Men man vet aldrig..... På lördag e det Föling-natta, hoppas man orkar åka dit å hoppas man orkar stiga upp! En sak vet jag, jag ska inte köra, för jag ska sova påvägen hem så jag orkar kliva upp å jaga ;0) Misstänker att klockan kommer å vara runt tre då vi e hemma :0/ Satt idag å tittade på kikaren, om jag sku tordas ta risken å ta av den å kolla klackarna å sedan försöka skjuta in den igen i morgon, men nja.....tror risken e stor att jag får jaga med slangbella i helgen i så fall :0D Får överlåta det där till unge Herr A, som vet vad han pysslar med! ;0) Nu ska jag surra lite med Anna, sedan e det natta! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar