onsdag 12 oktober 2011

Månens dragningskraft ger bitch-humör!

Aaaaaaoooooowwwww! (Eller något åt det hållet ;0) Vad jag menar e ju å yla till månen som nu e full. Trots att det är vackert så gillar jag inte fullmåne, inte alls faktiskt. Förutom att den skiner rätt in genom fönstret utan persienn så sover jag skitdåligt! Jag vet inte varför, men det måste ha något med dragningskraften att göra, man ser ju hur starkt den påverkar detta med ebb å flod. Förut så hade jag inga problem med fullmåne, annat än att min älskade bror skrämde mig med att om det var fullmåne på torsdagsnätterna så kom varulvarna fram ;0) Tack å lov så tror jag inte på det längre, men ändå så e jag som sagt var mer påverkad av fullmånen än då. Sedan så leder ju bristen på sömn till att jag blir sjukt trött å fruktansvärt irriterad, å då känns det som om allt går fel. Men fast att det är konstigt så är det fashinerande att en naturkraft kan ha sådan inverkan på en, å varför är det så? Jag personligen finner ingen annan grund än dragningskraften, men om det e så vet jag inte, jag vet bara att jag sover dåligt å att det resulterar ofta i ett riktigt bitch-humör! >:0/ Kompade ut idag så jag slutade kl två, vilket var så skönt så jag fick hem å vila en stund innan vi skulle ha föräldramöte. Vad jag tycker om sådana tillställningar ska vi låta vara osagt, men det e nödvändigt å bra för föräldrarna å det ingår i jobbet så det e ingen mening å knorra. Annars så trivs jag väldigt bra på jobbet å med arbetskamraterna å jag känner att jag kommit in i arbetsgruppen på ett bra sätt. Hoppas jag får vara kvar (går på ett sjukvik nu) :0) Sedan skulle jag få hjälp med fästena av den jag hoppades kunna å vilja hjälpa mig, tack A!!! Natta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar