onsdag 26 oktober 2011

Svepande pänseldrag å öl (?)

Egentligen en högst ointressant dag med jobb fram till halv fyra och sedan ett besök på verkstaden där dom fick sig en uppsträckning för att dom fortfarande inte har ringt mitt försäkringsbolag sedan bilen min brann i juli.....kanske påtiden kan man tycka. Hoppas att brandförsäkringen täcker incidenten, men det ska man ju inte vara säker på....jäkla instutition! Var ute å tittade efter rådjur då jag kom hem, men det var ganska dött. Väl hemma bytte jag om å tog med mig pojkarna ut på en löptur runt kvarteret, kallt men skönt! Dusch och middag innan det blev soffan. Plockade fram målargrejorna å började måla en tavla till pappa i julklapp. Det ska bli Amos, å det e målat utifrån ett foto. Pappa läser ju inte min blogg, så därför kan jag skriva om det å lägga ut en första bild. Så hoppas ingen skvallrar ;0P Sedan så kommer A upp i morgon med två kompisar å ska jaga småvilt, ska bli kul å träffas! Får hoppas det blir någon öl någon kväll ;0) Hur som helst så blir det som sagt var kul å ses :0) I morgon stänger jag på dagis, så då blir det ingen rådjursjakt.... >:0/ ...utan det blir packetering av hundmat i stället då jag kommer hem... suck! Men nu lockar sängen. Arrivederci!


"Vid eld skall öl drickas" / Hávamál

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar