söndag 5 juli 2009

-Ååå kom igjen! Då rör vi på benen!

Idag har det vært pause i byggnasjonerna, men de ventes starte åter i morgen ca 09.30. Men det har ikke vært til å ligget på lat sia idag. Nei da, jeg har fløttet en haug med bräder/plank, renset ugress, kjørt in litt ved å svurit ve å forbannelse over häcksaxen jeg fått lånt av mamma for å kløppe rundt rabattene osv. Men saxen var så sløv at det hadde ikke blitt er märke i fingret om du kløppet deg. Så det var bare til å lete frem kjøkkensaxen å gi seg på alla kanter der det sku klippes. Det var ett jævla ******* (her får man fylle i selv hva som passer) jobb, men blei tilslutt klar med det! Kom på at jeg var nødt til å reise ned på butikken for å kjøpe mjölk innen de stengte. For ned, å akkurat som steg ur bilen insåg jeg at jeg hadde jo bare på meg shorts å bh......fast at stedet ikke er stort å ikke ligger like sentralt som der jeg bor, så går man ikke på butikken i bh. Tenk om jeg ikke registrert det å bare gått in...nei fysj hemske tanke! Det var bare å reise hjem. Ca. 13.30 hadde jeg kommet meg etter bh insidenten å samlet mot/mod til å ut å løpe. Det var første gangen på 5 uker som jeg sprang, ikke sprunget under tiden jeg vært syk. Det var hur jobbigt som helst, men jeg klarte i alla fall 5 km, så jeg var meget fornøyd! Å det er sykt godt etterpå, hur jobbigt det enn er! Tenkte jeg sku svinge innom butikken på veien hjem ettersom jeg endå var ganske anstendigt kledd. Men først sku jeg plukke blomster til mamman min, hvilket resulterte i at jeg kom 4 min forseint å blei uten melk. Kan man bruke vann eller øl i stede for melk til kalaspuffarna? Mamma inviterte til middag med tacos, å det takker man jo ikke nei til :) Ut på kveldningen så kom min "låtsas søster" Britt-Marie (Det er en komplisert relasjon. Vi er ikke slekt tiltross at jeg kaller henne "søster". Men ho var sammen med broren min i mange år å vi blei da som søstrer"). Vi tok oss en promenix opp til "Høa" (en seter/fäbod) med Idefix, men fikk slåss så hemskt med myggen at vi gikk tilbake å fikade å pratet i stede! Det begynner å bli tid for å susse, eller så bare ligge å lytte til regnet som treffer taket. Eller man kanske sku gi seg ut å løpe en tur, det er jo mest syre/oksygen i luften nu.....eller nei, det får bli i morgen...eller i overmorgen. Góða nátt!

"Alla vet ju att en joggare är ute och luftar sin egen dödsångest" / Dag Solstad

"Jag tycker inte om gymnastik. Om Gud hade menat att vi skulle göra knäböjningar så hade han lagt diamanter på golvet." / Joan Rivers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar