onsdag 22 juli 2009

Blommor, barn och paracet!

En kopp kaffe fikk mig att vakna till riktigt i morse innan jobbet tog vid. Det hadde varit lugnt hela natten å var lugnt då jeg gikk hjem. Tanken var att jag skulle hem å sova, før jag var så trøtt! Fast man har sovnatt så sover man inte lika djupt å godt som hemma, å er ofte trøtt da man kommer hjem. Många tycker man er tåpelig/løjlig som må gå å sove en stund da man kommer hjem, man har jo fått sove på jobben. Ja det har man, men betenk då att man har jobbet 24 h på rad, trur de fleste sku være trøtt etter det! Men vell hjemme hadde jeg repet mot å tok å malet hobbyrummet, veit hva du tenker nu, men det var ikke soveromet, uten det var HOBBY-rummet. Tok et tak å male å fixe der med schabloner å siden så kom pappa å mamma med skrivpulten å stol på kvelden. Er godt å ha ett sted å pyssle på der man kan låte det ligge fremme. Å rummet blei kjempe bra! Mamma å pappa bjöd på middag å siden så fixet vi i hagen hos dem å gravde en ny blomseng å fløttet litt blomster. Jeg fikk en haug som jeg skall sette ned i morgen, det var bla troll-lilje å akeleja. Vell hjemme sku jeg fixe i orden i skrivepulten på hobbyrommet, men sku bare ringe Tom-Andreas. Å da trenger man tid, i alla fall jag! For vi snakket om alt, mye koffert, å snakket mer enn tel regningen liker. Men Tom er en av de fineste mennesker jeg veit, å han vet mye (før mye ;0) ) om meg å liker meg uansett :0) Tom, om du leser dette, ER SUPERGLA I DEG Å DU ER EN UNDERBAR PERSON! Vi bodde jo sammen ett år på skolen, å det var ett år av minnen, skratt å klemmer ;) Men ibland så ønsket nok Tom att han bott alene! Ikke lett å se tv med hørselværn....he he he...du veit hva jeg meiner Tom! Da Tom å Synnøve, dama hanses, får barn, så har jeg selv utnevnt meg til tante! Bedre å førekomme enn å førekommes! Hvis jeg ikke sier det till han, så kanske han glemmer å spør meg om jeg vill være tante :0P Men nu er det kanske ikke aktuellt ettersom Synnøve ikke er på tjukken, men om...da er jeg redo! Men jeg skall jo bli tante på riktigt, lilla søster har gått å blitt på tjukken (nå var det sikkert planeret), men på tjukken er ho, å det skall bli så kul! Som tante regner jeg jo med å få være med på alle ultraljud osv, på samma måte som att jeg forventer meg å få bli med på bryllupsresan! Nu er det jo ikke sikkert at de har regnet ut detsamme, men nå veit de jo det ;0) Sitter å slø titter på "Riskförlossninger" på Tv4-Fakta, å det er en meget bra prevansjon. Finnes ikke en sjanse at man vill ha kids da man ser dette, forlossningene virker jo hur plagsomme som helst!!! Det må være gøy å gjøre barn, men å få ut dem virker være ett helvete! Nei, fler treo/paracet mellom knæne åt folket!!! I morgen blir det hagearbeid, prøve å sende gaven till Stian (men han bor i skogen så jeg har ingen adress ennå), dra til Krokom å kjøpe øl, terra Sandra litt på jobbet, støvsuge å gjøre pizza salat å tomatsaus. Det skall bli pizza party, uten øl :0/, med Lena, Annica å Markus på kvelden. Må øver å låne ett spill av broren min innen de drar på ferie i morgen, fast hinner jeg ikke var det ikke hele verden! Nu er det snart sengen, skall prøve å ordne å rydde litt i hobbyrummet først! Iyi geceler!

"Ju längre man sover, ju kortare levar man" / Stanislaw Jerzy Lec

"Blomster er Guds sendebud fra en annen, fullkommen verden" / Elmer Rutherford

"Jag har inget emot barn. Tvärtom. Jag tycker mycket om dem, i ordnade former. På skolfotografier och i pantomimer kan de vara väldigt behagliga" / Bo Baldersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar