fredag 31 juli 2009

Foreldrer å svigerforeldrer!

Idag har vi rivit ned gamle hallen på baksidan av huset å byggt opp det som en vedbod/førråd på fremsiden av huset. Det er det som kallas återvinning! Det er tur att man har en så hendig å duktig pappa som hjälper en, min pappa är guld värd! Tilsammen med min mamma är dei de beste foreldrer man kan ha, elsker dem så utrolig mye! Det har varit fullt opp hele dagen med dette, men nu så er det lugnt igjen å jeg venter på at Jess skall komme med sin Lucas så jeg får godkjenne han...he he he...nei da. Men det skall bli kul å møte han. Selv driver jeg å krangler om en trøye som exet vägrer sende tilbake, av noen outgrundlig annledning. Skjønner ikke hvorfor.... Annledningen at jeg krangler om å få tilbake den er at jeg fikk den av Geir å Sissel, mine førre svigerforeldrer (Sigurds foreldrer). Å ettersom dei betydde så mye for meg å stilte opp så mye på meg da jeg å Sigurd var sammen å även etterpå så vill jeg ha tilbake den. Då vi endå er inne på de beste foreldrene, så er dei de ultimate svigerforeldrene. Bedre får man lete etter, hvis du Sissel leser dette; Er fortsatt kjempe gla i dere å savner dere! :0) Men det er visst litt vanskeligt å skjønne dette å sende ivei den. Igår kveld var jeg jo hos Markus å fika å vi hadde mange å lange å interessante diskusjoner. Å vi er enige om det meste....he he he. Så nu har vi laget mange planer fremover, så vi ikke riskerer å bli "järalaus". I morgen begynner jeg på Froms å skall være der i nesten 2 uker. Jeg gruer meg litt, fast endå ikke, jeg har vært der før, å det er kjempe bra personal. Men det er 4 dager på raken med 13,5 * 2 dager å 11,5* 2 dager, så det er mye, å siden er det 14,5 h på ons på et ant boende. 63,5 h på fem dager er ganske saftigt. Men da er jeg jo fri i fyre dager siden, å på tors skall jeg å Persson til byen å handle til kalaset på kvelden. Nu skall jeg spise litt jordbær å melk, føles som det eneste jeg vill ha. Tappet matlysten de seneste dagene, sikkert for att det har vært så mye. Siden må jeg stille i orden maten til i morgen, må jo ha frukost, lunsj å middag....det er mye å pakke med. Ate!

"Bästa sättet att uppfostra barn är att skaffa dem goda föräldrar" / Astrid Lindgren

"En höna är den enda som kan ligga på ett jobb och ändå få resultat" / Torvald Gahlin

"Idag är den morgondag du oroade dig för igår" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar