fredag 10 juli 2009

Lilla hundhuset!

Klokken er halv syv å jeg skall være hos Marcus halv åtte. Så jeg må gjøre meg i orden, men tenkte kaste ned noen rader om dagen! Det blei en lang sov morgen innen mamma å pappa kom hit och vi körte ivei allt skräp, siden hadde vi BBQ.... Siden kom jeg på att ettersom mitt mittersta tantebarn vill leike med mine gamle barbies, så sku jeg gjøre i orden dokkehuset. Jeg vasket det reint å siden så malet å tapetserte vi det innen jeg tok hjem det å inredde det. Det er bare det att jag synes det blei så fint, så nu veit jeg ikke om det får leikes med eller om det bare blir et tittskåp..... Men innen vi innredde det så fant Max Abraham på att det huset kunde passe honom....å det gjorde det å.... På em kom farmor kollade på hur Slottet Morgenstånd blitt etter renoveringen, så det var litt agasamt då ho kom. Så det var att snabb städa kök å hall! Nu er det dags å gjøre seg klar, å jeg vet at jeg ikke ska håpe på formye....men det er så lett.... Time will show....eller nå slikt.... Uansett om han er det eller ikke så skall jeg ha jævligt kul! Ha de på bade!



"If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends" / Ukjend

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar