fredag 17 juli 2009

Glass ute på gräset = sommar!

Såååå trøtt i morse, å frukosten intogs halvt medvetsløs på trappen ute i morgen solen. Sku treffe Malin å Martin kl ett så jeg reiste ned till mamma en stund å umgicks med henne. Idefix ska jo begynne i barnehagen igjen nu da jeg skall begynne jobbe, så han var der å besøkte å tränet idag. Har jo vært sykemeldt i en å en halv mån, å i morgen er som sagt var første dagen på jobb. Så jeg reiste litt tidligere å stakk innom jobben en tur for å precis som Idexix mjukstarte litt. Kjennes konstigt/rart å være der igjen, men det skall nok gå bra. Skall jobbe med Sandra så jeg vet att det kommer att gå bra, men det er alltid gruvsamt innen man begynner. Møtte Malin å Martin å vi åt lunsj på värdshuset, å siden blei det is ute på plenen/gräsmattan. Var så kul å møte Malin igjen, var så lengesiden sist. Men det kjentes som om vi setts nyligt, å så er det ju med riktige venner. Ho leser til polis, å Martin, som förövrigt var kjempe hyggelig leser til lege, da har man jo allt som i en liten ask ;) Må jo utnytje kontaktene....he he he...nei da. Men det var kul å møte dem! Hjemme var det noen som holdt på vente ihjel seg (trudde han) på at jeg sku hente han i barnehagen. Han var så happy att han ikke visste seg råd da jeg lot han komme ut, å hoppet direkt in i bilen. Vell hjemme igjen avverket vi ytterliggere 4 km innen vi slappet av fremfor tv:n med skrik-tv (Amerikansk talk-show), herregud så mye syke mennesker det finnes!!! Noen dumper mannen for ho har bedre sex med sine husholdsmaskiner å noen an avslører at hans flickvenn er ei dokke..... Svårt at tru at det er sant, men er det sant så har dei kjempe store problem!!!! Hadde villet dra på Sandviken, men det er flere ting som gjør at jeg ikke drar, bla at jeg skall jobbe i morgen å går av 24 h seinere. Får vente til Fäviken, der blir det garantert røy!!!! До свидания!

"Poliser säger aldrig adjö. De hoppas alltid på att se dig igen bland de misstänkta" / Raymond Chandler

"En talkshow i tv är som en tandutdragning utan bedövelse" / John Travolta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar